donderdag, maart 11, 2010


toegevoegd 11-3
En het persbericht? Jáwel...
De mijnheer die het allemaal zo goed wist,
"ik heb zelf op het klein- seminarium gezeten...." (2003)
Paddy's traan die een glazen oog zou doen laten barsten!


Maar dan op het internet lezen over
kerkelijk erfgoed en Hilversum-Pas-Op! (!!!!!)
dat die bisschop nog steeds dezelfde secretaris schijnt te hebben....
yeah, dat was toch een beetje te veel ironie om al bij de 1e ochtendkoffie mijn gezicht wijs in de plooi te houden en niet diep vanuit de grond tussen mijn tenen dat opwellende geluid te horen over een "versteende pijn" uitspraak van Gertrud P. :
(St) Me neus !




18. Deze vermaning vertrouw ik u toe, mijn kind Timotheüs, naar de voorspellingen, die op u betrekking hadden, opdat gij, daarop steunend, den goeden strijd moogt strijden, 19. in het bezit van het geloof en van een goed geweten. Sommigen hebben dit van zich afgestooten en zoo schipbreuk geleden in het geloof.20. Tot hen behoren Hynemeüs en Alexander, die ik aan de satan heb overgeleverd, om hen het lasteren af te leeren.
vertaling: Dr. Jos Keulers

Geen opmerkingen: