woensdag, december 13, 2006

reacties: grenzenloze lotgenoten-contacten.


hier komen, op een andere datum, de 80 reacties zoals die gegeven werden op Punt.nl onder deze pic in de side-bar.

De hieronder volgende 80 reacties kan ik niet dmv Google terug vinden, dus niet naar linken. Ze staan en stonden op mijn weblog op punt.nl
Ik maakte er een copietje van tbv. het contact met de politie wat hiervan een van de gevolgen was. Niet vermoedend dat deze copie ook nog eens nodig zou blijken tgv. de waanzin van punt.nl.

Hier integraal weergegeven omdat ze zo informatief zijn over een van de gevolgen van misbruik: slachtoffers die daders worden; getraind als zij werden in grens overschrijdingen.

Zoals zovele misbruikende kerkelijke ambtsdragers blijken vroeger zelf slachtoffer te zijn geweest van kinder misbruik!

Over misbruik zwijg je niet! Ook niet wanneer de google-links niet voorhanden zijn.

Helemaal niet wanneer, zoals blijkt lot-genoten op zoek naar contacten zich in goed vertrouwen vaak afhankelijk maken, van mensen, beheerders, voor wie naast de macht van het getal hun eigen motieven en gevolgen van hun jeugd spelen.
En vooral:angst!
De angst voor die angst geweld organiseert. Waarmee een spiraal van destructie gecontinueerd kan worden.
Lotgenoten contacten zonder duidelijke grenzen zonder respect voor de vrijheid van de ander is destructie en kan letterlijk levensgevaarlijk blijken te zijn!

(hier moet nog de link naar zowel de Goede Herder als naar de Voorzienigheid komen)!

82 opmerkingen:

crispina zei

Hellep! hoe krijg ik dit in vredesnaam weer weg?


door: crispina 2005-11-29 17:47:25

crispina zei

waarom kan ik dat plaatje wel maar die reactie niet wegkrijgen?

door: crispina 2005-11-30 17:44:57

Anoniem zei

Halloooowwwww
Ik heb even gekeken hier...maar vergt veel tijd.
Ga er volgende week even goed voor zitten.
Ziet er uitgebreid uit, met veel info.
Je ziet me vanzelf wel weer verschijnen.
Knuff Gina


door: Gientje
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2005-12-09 14:01:29

crispina zei

Dank voor je knuffel, Gina! Wees overtuigd van die knuffel -en mijn enthousiaste respect - richting jou terug ook!

door: crispina 2005-12-09 15:47:49

Anoniem zei

Hoi Crispina!
Ik zal niks zeggen hoor!

Misschien kan ik op deze site nog iets vinden om je eventueel te helpen op het forum.

door: t.a.f.k.a mike3
rorate 2006-04-07 22:21:53

crispina zei

Houen zo, Mike. Dan zal ik niet zeggen hoe ik heb gelachen!
Bedankt voor je intentie, maar eerlijk gezegd uh.....eh... tja...

Wees ervan overtuigd dat ik alweer iets heb geleerd door dat rorate,
en daarvoor hoef je dus niet eens je onder digi-mijterlijk gezag te stellen
jou zien was al genoeg

Maar een reactie over wat je vind is natuurlijk hartstikkke welkom! CU


door: crispina 2006-04-07 23:36:54

Anoniem zei

Waarom dat plaatje eigenlijk? Niet dat ie niet sexy is :P

door: Ester
lavender.punt.nl 2006-05-08 18:32:48

crispina zei

Fijn, dat we het eens zijn dat- ie niet niet sexy is

door: crispina 2006-05-08 18:45:14

crispina zei

ter aanvulling op dat plaatje: het is hongaars, uit de omgeving van Mohacs. Maakt deel uit van de carnaval/paas cultuur uit die regio. Die mede door de slag bij Mohacs (1526) naast de gebruikelijke winter/lente, oud/nieuw, angst/hoop etc. dus seksualiteit nogal specifiek is geworden, over (on)macht(hebbers).
(als deze busójárás)

Indien geinteresseerd kun je met deze sleutels en Google mogelijk verder?
Daarmee mijn manneke wat duidelijker?



20-9: laat dat nu toch waarschijnlijk nog veel ouder zijn dankzij die Donau en terug voeren naar de Visitgothen en Atilla........jawel...die HUN!!! Mijn manneke wordt steeds actueler en mooier en ik steeds blijer: met héle óude verhalen.

Naast Google blijft gezond verstand en vrij beschikbare informatie noodzakelijk


door: crispina 2006-05-12 14:41:18

Anoniem zei

Hallo (*)
Ik zag bij je laatste wijzigingen van linken....
Dat je mijn site ook gelinkt hebt.
Vind alles best.....
Maar mijn site is een site voor lotgenoten....
Dus als je linkt....gebruik dan de voorpagina als link.
Mensen die willen kijken..hebben zo zelf de keuze wat ze willen lezen.
Ik vind dit een beetje misbruik maken van mijn site..door 1 bepaald onderwerp te linken.
Heb dat liever niet...sorry
Liefs Gina xxx


(*) 7-9-06 naam weggehaald door Crispina, voor de reden zie het antwoord.

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-06 13:53:19

crispina zei

Het spijt me wel. Gina maar het is mij een raadsel waar je het over hebt.

Er wordt gelinkt naar je welkomspagina.....overigens als zo'n 3/4 jaar zoals je bekend is.


Dus misschien kun je jezelf even wat duidelijker maken? Dat je site een site voor lotgenoten is, is uitermate duidelijk uit die (gelinkte) welkomstpagina.

En dat heel wat van jou en mijn lotgenoten over de hele wereld heen te maken hebben (gehad) met (kerkelijk) (seksueel) misbruik en de gevolgen daarvan is ook meer dan duidelijk. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor de Zorg vanuit de RKK. Zoals de Finkensieper zaak en zelfs de discussies in jouw groep ook over andere tehuizen duidelijk maakt.

Verder ben je zeer goed op de hoogte van mijn grote waardering die ik voor je heb om die ontmoetingsmogelijkheid die jij hebt geschapen/biedt voor deze groep voormalige zorg-ontvangers .
Dus die link lijkt mij meer dan terecht.

Zoals ik al verschillende malen in mijn berichten daar ook dit adres en dat van een ander log nav. (met ervaringen in) de tehuizen waarin ik ben opgegroeid.

En ben jij bovendien, gezien jouw berichten, zelfs hierboven , ook hier niet voor de eerste maal.

Dus nogmaals... het is mij een raadsel wat je bedoelt te zeggen/duidelijk te maken.
Helemaal jammer dus dat je dan daarbij ook nog eens zegt ďk vind dit een beetje misbruik maken van mijn site.....

Ik zie je antwoord hier graag...zodat ik vervolgens kan kijken naar een mogelijke oplossing, want natuurlijk is het slechts in ieder belang dat er samen gewerkt/gedacht kan worden. Daarom: bedankt voor je reactie...maar ...


Wat ik overigens vervelend vind, en heel onjuist, is dat je niet het respect op brengt voor mijn keuze mijzelf hier Crispina te noemen. Maar mijn prive doorbreekt met het gebruik van mijn werkelijke naam! Informatie die jij dus uit priove-contacten kent, en het feit dat ik tov. mijn mede-vroegere zorg-ontvangers gewoon bekend maak wie ik wel en niet ben.

Wie dan ook heeft recht op vrije meningsuiting ook op het net. Maar ook op het gebruik maken daarvoor van een Webnaam. En bescherming van haar/zijn prive-leven.
Wat bovendien helemaal van belang is wanneer het gaat over (kerkelijk) (seksueel) misbruik. Hier worden notabene rechtszaken over gevoerd.

En uitgerekend jij, vanuit een gedeelde achtergrond over die tehuizen , overschrijdt voor het eerst in het bestaan van dit weblog dit heel basale recht !

Een basaal recht op het internet.

Maar vooral een hele fundamentele zaak tussen lotgenoten en datgene wat wij allemaal nodig hebben om te weten dat je elkaar kunt en mag gebruiken in solidariteit, samenwerking, delen van persoonlijke evaringen en (ervarings)kennis en het zoeken naar noodzakelijke antwoorden die iedereen individueel nodig heeft. Wetend dat je prive daarbij inderdaad beschermd wordt.

door: crispina 2006-09-07 13:30:42

Anoniem zei

Je leert het echt nooit he!!Ik vind het diep triest je wil op jou manier ander helpen Prima .Maar ik zou zeggen help jezelf eerst is want uit alles blijkt dat je die heel hard nodig heb!!!En idd mensen die misbruikt zijn zitten niet te wachten op naaktfoto's die in een thuis zijn gemaakt.Het is pijnlijk en je verwond er heel veel mensen mee. En ik kan het weten helaas.Mensen die zo diep zijn gekwetst hebben hulp van echte Psychologen nodig en niet van een zelf made amateur zo als jou!!En hoe eerder je dat snapt hoe eerder je zelf hulp kan zoeken .Neem een voorbeeld aan Gina die weet wat ze doet Groeten Linda

door: dagboekdroom 2006-09-08 17:39:01

crispina zei

Dag dagboekdroom: voor nu vooralsnog slechts de constatering dat in de stampede welke er uit is gebroken je kennelijk (minimaal) 2 weblogs en een MSN groep oudtehuiskinderen door elkaar gooit.
Naast de trieste constatering van....
ach laat maar even. ...aan zo'n op hol geslagen kudde hoef je immers niet mee te doen.

Rest, en da's veel belangrijker voor wat er werkelijk aan de hand is:
Dank je wel voor wat je laat zien over de consequenties van het bestaan van dat "Het Grote Geheim" rond (kerkelijk) (seksueel) misbruik en tehuizen.

Hoe het de Zorg een rotzorg was en grotendeels nog is wat dit voor (toenmalige) afhankelijke Zorgontvangers betekent (heeft).

Je ellende spijt me voor je. Maar ook voor slachtoffers geldt: jouw vrijheid houdt op waar die van een ander begint.



door: crispina 2006-09-08 20:17:53

Anoniem zei

Hallo Crispientje.
Sorry dat ik je echte naam hebt gebruikt.
Ik zeg sorry...omdat ik dat ook meen
Heb helemaal geen erg in gehad..dat je je echte naam beschermde.
Op mijn site noem ik je ook regelmatig bij je echte naam..en daarvan heb je nog nooit commentaar op gehad.
Ook op mijn site kan de hele wereld lezen..dus had je daar ook even moeten zeggen....
Dit heeft dus niets te maken met het overschrijden van BASALE RECHT!!!

De verwijzing die ik bedoel...de link naar mijn site....
Die stond bij de laatste 10 verwijzingen hier.
Maar zie nu dat het al weg is....jij gedaan..of het komt omdat je er elke dag nieuwe op zet.
Ik vind je een leuke meid...we hebben leuk gekletst op msn.
Je weet nu veel over mij...en andersom maar magertjes.
Ik heb veel van de week nagedacht....ben tot de conclusie gekomen..dat onze wegen, wat msn betreft, maar moeten scheiden.
Dit heeft alles te maken, met hoe ik nu over dingen denk.
En het belangrijkste hoe ik nu denk is:
Je bent in gevecht met jezelf..en de kerk...niet alleen over het meegemaakte..dat is in het verleden.
Maar geestelijk zit jij nog helemaal vast in dat gevecht.
Je geeft iedereen raad.....maar geef diezelde raad nu ook eens aan jezelf.
Ik voel je boosheid...je opstand...en daar ben je nog lang niet klaar me.......IK WEL en dat heb ik je ook verteld.
Zit niet meer in mn verleden vast...vind heerlijk om lotgenoten te helpen..door mijn site te laten gebruiken.
Maar ik heb regelmatig hier gekeken op je site....
En het voelt niet fijn aan..zoals jij hier alles neerzet.
Er straalt haat uit.......uit jou.
En sorry meid....ik hoop echt voor jou dat jij ooit dat stukje kan afsluiten..en ermee kan leren omgaan.
Want zoals het er nu voor staat bij jou....ik heb een slecht voorgevoel erover.
Op mijn site ben je lid...blijf dat.
Maar persoonlijk contact...dat heb ik liever niet meer.
Ik beantwoord je berichtjes wel op mijn site...daar ben ik beheerster voor, en voel me daar ook verantwoordelijk voor.
Maar ik ga nu lekker...mijn toekomst zit muziek in...en dat wil ik graag zo houden
Ik ga niet meer in gevecht met iemand die alleen maar discussies wilt....
Hier kom je niet uit..jij kan de wereld niet veranderen..als zou je nog zo graag willen
Pak de draad met jezelf op..en je kinderen...zij zijn het meer waard, dan dat je je laat vasthouden door je verleden
Ik hoop dat je dit berichtje een beetje snapt.
Ik verwacht geen ellelange tegen bericht meer van je...
Daar zit ik echt niet op te wachten..wetende dat jij toch je gelijk wilt hebben.
Laat het lekker zo...jij je gelijk...en ik hoef niet te lezen.
Liefs en het gaat je hopelijk in de toekomst goed.
Gina xxx



door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-08 20:37:56

crispina zei

Je kletst uit je nek Gina over die link en dat weet je!
En verder heb ik geen zin hier nu verder op te reageren. Dat komt een ander moment wel.

door: crispina 2006-09-08 20:40:44

Anoniem zei

Je zet mij nu hier neer voor leugenaar....nu ben je te ver gegaan in mijn ogen!!!!!
De verwijzing naar dat stukje die ik bedoelde was op mijn site....het rubriekje van Kimmelientje, de discussie die ging over het loslaten van je verleden.

Daar had jij hier van de week een link van staan
En ik ben niet de enige die dat gezien heeft!!!
Dus wie kletst hier nu uit zn nek?????

Je hoeft er hier ook niet verder op in te gaan en ook niet op een ander moment.
Ik heb je net bovenstaande geschreven..dat hierbij ons privecontact gestopt is..helaas.

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-08 21:02:25

Anoniem zei

Zeg madam (*) ik heb je aan de telfoon gehad maar dat ben je weer vergeten Ik ben bekend bij je als orchidee. Je heb het leven van een lieve vriendin van me tot een horror show gemaakt en wie weet van wie nog meer !! zoek hulp!!!


(*) Crispina: 8-9-06 privenaam weggehaald. Voor redenen zien opmerkingen hier eerder
(7-9)gemaakt naar Gina.



door: dagboekdroom 2006-09-08 21:17:50

Anoniem zei

Hallo Crispientje,

Dit is niet waar he,nu lig je zelfs met Gina in de knoop.
Gina heeft gelijk....ook ik heb niks meer geplaatst omdat het door jou gebruikt werd!

Ook ik heb je 100x proberen duidelijk te maken om dat opdrigerige en drammerige gedrag van je te stoppen!
Mij zette je voor leugenaar...nu doe je het bij Gina ook al.
Meid laat jij je obsessie eens los en ga een beetje"normaal" leven leiden.

Iedereen wil niet 50x per dag geconfronteerd worden met het rot verleden....waar we overigens allemaal niks aan konden doen,maar er zijn ook genoeg leuke dingen in het leven.
Zorg jij nu maar dat je met jezelf in het reine komt.
En ga mij nu niet plat mailen want daar heb ik echt geen zin in.

Mijn weblog ging je ook zomaar linken......
Heb ik alles weer van jou verwijderd......laat het nu ook zo maar.
Als ik vind dat ik tussen door een stukje over de goede herder in Velp of Almelo wil schrijven doe ik dat maar ik wil mijn log ook gebruiken voor "normale"en leuke dingen.
Hoop dat jij ook nog ooit iets leuks gaat doen!

door: Starlady
starlady.punt.nl 2006-09-08 21:27:43

Anoniem zei

Ik sluit me helmaal bij je aan star!!!!

door: dagboekdroom 2006-09-08 23:41:14

crispina zei

(*) De feitelijke informatie is:

@Gina mbt. "jouw link" en het "beetje misbruik van jouw site" en dat "door een onderwerp te linken".....:

de laatste 10 verwijzingen bij een weblog, in ieder geval bij deze en bij menig ander geven aan vanaf welk adres de bezoeker kwam.....
en is dus niet iets wat ik weghaal, of elke dag nieuwe opzet...

De links welke ik erop zet staan onder Links.

Je had ook andere keuzes, even vragen hoe dat zit, bv.
Trek er verder je eigen conclussies maar uit.

@starlady: over het "zomaar" linken van jouw pagina.....
allereerst draai je de zaak (alweer) om, zoals je gewoon na kunt zien indien je dit niet meer herinnert. Belangrijker is dat je vrijwillig andere beslissingen hebt genomen. Zo kun je b.v. technisch niet toevoegen (of een groepsblog maken) zonder dat die ander dit wil.

Trek er je conclussies verder zelf maar uit.

Had je ook maar iets van dit weblog werkelijk gelezen had je ook geweten waar dit over gaat. Zoals je dan ook had geweten wat mijn idee is over "helpen".

Hierbij dus de feiten informatie! Over techniek.

Dank je voor de gelegenheid.
Nooit weg voor zo'n volstrekt a-technische onbenul als ik, toch ooit nog eens info te kunnen geven over ......tadadaaaaaaaa.............. techniek......
Een mens is nooit te oud om te leren over zichzelf, nietwaar.

Oh enne uh, nee hoor Orchidee, ik was je niet vergeten, noch onze kontakten , noch een groepslog noch je inmiddels weer weggehaalde webpagina's/site. Net zo min als Star natuurlijk. Hoe zou ik immers na die kennelijke "test" met foto's ?

Dat "niemand heeft het recht -om welke reden dan ook een ander de toegang tot het (gedeeld) verleden onmogelijk te maken of te bemoeilijken" en de wijze lessen van Desmond Tutu over Ubuntu en zijn waarheidscommissie sluit natuurlijk jullie ook niet uit.

Misbruik noch angst zijn niet slechts voorbehouden aan kerkelijk functionarissen.
Ook dat zijn dus net mensen. Precies daarom!

En da's dus informatie over wat ik denk dat godsdienst vrijheid betekent.
Credo betekent Ik geloof.
Niet Hullie - en zij/hij/het óók- geloven.

(9-9 10.00 (*)1e regels gedeleted 10.00, orchidee en Tutu toegevoegd)


door: crispina 2006-09-09 03:27:29

crispina zei

Uit de email die jullie, alle drie, al weken kennen:

"From: "....
To: devoorzienigheid@hotmail.com
Subject: Re: Jouw berichtje
Date: Sat, 26 Aug 2006 04:14:19 +0200


Hallo,

Ik heb nu toch wel sterk de indruk dat U een Psychopaat bent, eerstens U bent nooit opgenomen geweest in een kindertehuis dit is uitgeprobeert , en U bent er ingetrapt,er zijn fotoos geplaatst die U als zodanig kende maar niets met het des betreffende te doen hadden,(*) U probeert .............

............waar bent U in Gods naam mee bezig, misschien bent U wel een non
......"



*vetgemaakt en cursievering door mij. (link aangebracht dd 15-10)
Oh en dat icoontje is natuurlijk ook van mij. Ik ben ook maar een mens. Maar ik heb zeker een paar nonnen gekend die bij deze vooronderstelling een volkomen rolberoerte zouden hebben gekregen.
En gelukkig eentje die die hierover fijntjes had geglimlachd en zich dan om had gedraaid. Misschien wel zodat ik haar knipoog niet zou zien.

Maar ja, dat was een mamoed, compleet met slagtanden


door: crispina 2006-09-09 12:27:12

Anoniem zei

Het gaat je goed Crispientje.
Blijf hangen in jouw "hulp" eigenhulp dus.
Laat anderen zelf kunnen kiezen hoe zij hun leven met hun "problematiek" aan willen pakken
Dit is jouw site...jouw frustratie.
Van ons alleen maar alle lof met het maken van deze site, omdat het, schijnt..jou goed te doen??
Ik hoop dat je er baat bij hebt...voor je toekomst.
Maar zeik niemand meer af....daar ben je nu verschrikkelijk mee bezig.
Niets geen kudde gedrag....alleen maar mensen die over hetzelfde denken.
Waarschijnlijk kan jij daar niet tegen op..vandaar die ellelange mailtjes van jou, om er overheen te kletsen
Nogmaals....het ga je goed..
Van mij dit laatste berichtje hier....ik ga mn energie beter besteden.



door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-09 12:33:08

crispina zei

Het gaat me goed, Gina. Dank je

Het is het klimaat van vandaag
dat aan de bomen van gisteren
de vruchten van morgen bepaalt.

Ik wens ook jou veel zon en regen.
En rabbie Soesja's!




door: crispina 2006-09-09 12:43:45

Anoniem zei

Ik ben de man van Linda en ik ben dat domme, eindeloze, belachelijk psychotische gezeur van jou nu compleet zat.

Ik heb je een poosje geleden nog aan de telefoon gehad. Je zei toen tegen mij dat je bang was dat ik je straks de schuld zou geven als er problemen zouden ontstaan bij het terughalen van herinneringen uit het leven van Linda.
Je zei toen zelf dat je al met meerdere echtgenoten ruzie had gekregen doordat je met hun vrouwen over het verleden praatte.
Op de manier hoe jij bezig bent, vind ik het heel logisch dat er niemand meer met jou contact wil hebben.
Wat jij doet is het verslechteren van de situatie van slachtoffers van misbruik, in plaats van te helpen. Daarbij komt nog dat jij je niet kunt inleven in de belevenis van anderen. Dit is op zich heel moeilijk, maar wel een noodzaak om zo diep op deze materie in te gaan met slachtoffers. Jij gebruikt mensen, je stalkt en zorgt ervoor dat mensen nog meer psychische problemen krijgen door de drammerige, nietsontziende wijze hoe jij met deze zaak omgaat.

Ik, als nuchtere man (geen slachtoffer en niet gelovig, maar wel echtgenoot van een gelovig slachtoffer) heb jou bestempeld als psychotisch, grenzend aan waanzin.
Ik persoonlijk sta op het punt om je persoonlijk aan te pakken, zodat je wel moet ophouden met inbreuk te maken op de privacy van velen die het al moeilijk genoeg hebben.

De echte Zusters van de Goddelijke Voorzienigheid zijn ook inmiddels ook op de hoogte van jouw manier hoe je met andermans verdriet en pijn omgaat.


Jouw opmerkingen dat "niemand heeft het recht -om welke reden dan ook een ander de toegang tot het (gedeeld) verleden onmogelijk te maken of te bemoeilijken" is dus juist de reden geweest dat jij van de blog van mijn vrouw bent verwijderd. In feite is de hele blog verwijderd, omdat jij het bijna onmogelijk gemaakt hebt voor mijn vrouw om over haar verleden te praten.

Wat je doet is walgelijk, een heel ernstige vorm van indoctrinatie



Dwingend advies:
- Respecteer de mening van velen en verdwijn uit hun leven, voorgoed.
Blijf ook niet op jouw site, blog of wat dan ook, deze mensen aanvallen.
- Zoek zelf psychische hulp. Die heb je, en dat blijkt uit werkelijk alles, heel, heel hard nodig.

Je naam is sowieso overal op het internet te vinden, (*)!!!

Als ik kwaad wil kan ik zelfs je IP adres en je gewone adresgegevens aan iedereen kenbaar maken, maar zo zit ik niet in elkaar.
In de ICT wereld zijn meer dingen toegankelijk dan jij weet.


Alle repect voor Gina (deze vrouw help echt) !!!!! Dankjewel Gina...
Ook veel dank aan Star voor de vriendschap. Dat doet mijn vrouw goed.

Ing. P.J.H. Urlings,
Echtgenoot van Linda (Orchidee)
(wij hebben niets te verbergen, onze naam mag iedereen weten)




(*) 9-9: 13.39: Naam weggehaald door mij, voor redenen zie antwoord aan Gina 7-9.

door: dagboekdroom 2006-09-09 13:16:29

Anoniem zei

Je eigen naam ...............(*)
maar goed je bent slim en wij dom.





9-9 15.29: door mij crispina gedeelte tekst verwijderd om reden van demonstratieve grensoverschrijding/ geweld.

door: dagboekdroom 2006-09-09 15:00:06

Anoniem zei

ik geef het op zo veel domheid is niet te geloven. Je noemt dus je eigen site geweldadig zegt genoeg!!!!!!! Maar droom verder ps ik heb me de vrijheid genomen om ook de .rorate te waarschuwen . Ik wens je een goed leven verder en ik hoop echt dat je hulp zoekt.

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-09 18:35

Anoniem zei

Tjonge jonge Crispina......ja ik zal je alias maar gebruiken...haha anders ben ik ook nog geweldadig!
Grensoverschrijdend ben jij toch echt wel....onze nep psycho gaat internationaal......
Weet je heb het al vaker gezegd,meid ga hulp zoeken......het is nodig!

Aantal jaar terug kan ik me herinneren was een patient op de PAAZ......die had ook het waanidee dat hij psychiater was!
Ja dat is erg genoeg......ik zie bij je overeenkomsten...
Ik hoop dat er ergens een plekje vrij is in een kliniek.......
Gun je ook nog dat je ooit beter word.
Ik gun mijn grootste vijand niet dat hij jouw waandenkbeelden moet doormaken.
En ga nu niet mijn woorden verdraaien hier.

Tjonge jonge wat jij allemaal onder geweld verstaat moet de hele wereld nodig achter slot en grendel, behalve jij zeker!

door: Starlady
starlady.punt.nl 2006-09-09 19:43:49

crispina zei

Bij even lezen (= naar een ander luisteren) zou je hebben ontdekt dat er -niet voor de eerste keer - 2 Congregaties door elkaar gehaald worden.

Wordt wakker:
Ik -noch jij - ben geen afhankelijk klein kind meer ben die zomaar het "dwingend advies" opgelegd wordt, voorgoed uit iemands leven te verdwijnen
indien iemand mij bestempeld.
Ik leef in een democratische rechtstaat, in 2006!

Natuurlijk kun je mijn IP nr en zelfs mijn adres gegevens bekend maken.
(zelfs telefonisch uitgebreid vertellen over een hobby!).

Alles kán. Respect(eren van grenzen ook). Want ik -zowel als jij - heb keuze mogelijkheden; omdát we die zorg-afhankelijke kinderen niet meer zijn! Vrijheid én grenzen!


"Ik, als nuchtere man (geen slachtoffer en niet gelovig, maar wel echtgenoot van een gelovig slachtoffer) heb jou bestempeld als psychotisch, grenzend aan waanzin. Ik persoonlijk sta op het punt om je persoonlijk aan te pakken, zodat je wel moet ophouden met inbreuk te maken op de privacy van velen die het al moeilijk genoeg hebben. "




Tip: even naar rondom-10 kijken, of tik de naam Theo van Gogh even in op Google. Of Pim Fortuyn.
En vraag je dan nog eens af wat (al) die levensverhalen te maken hebben met (on)macht, vrijheid, grenzen en vooral
"bestempeld worden als" !

De gevolgen ervan kennen we helaas maar al te goed.

door: crispina 2006-09-09 21:16:33

Anoniem zei

Ik, Pierre, zal er voor zorgen dat alle gegevens bij de webmaster terecht komen. Jij hebt al een waarschuwing gehad.

Jij bent een gevaar voor deze maatschappij.
Jij bent erger dan Samir A.

Ik heb ALLE RECHT om jou te VERBIEDEN verder in het privé leven van mij en mijn vrouw te komen.

Zijn je pillen voor je psychose soms uitgewerkt? Volgens mij ben jij een psychopaat. Een ziek figuur zonder geweten.
En je kunt je toch echt niet vergelijken met echte mensen zoals Theo en Pim! Die eer komt zal je nooit toekomen en is een schande voor deze mensen.

Dit is de laatste waarschuwing!!!
Val mij of mijn vrouw niet meer lastig, ook niet via je eigen site.
Mijn vrouw is hartpatiënte en als haar door dit gezeik met jou iets overkomt, zullen ik en onze zoon je persoonlijk aanpakken.
We hebben recht op onze privacy, dus kappen met die troep!!!!

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-09 23:27:29

Anoniem zei

*


(*) inhoud door mij verwijderd om reden van demonstratieve grensoverschrijding/ geweld.

IP nummer linda maria
dagboekdroom.punt.nl


door: 2006-09-10 12:32:35

Anoniem zei

Bla bla bla bla bla bla

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-10 14:21:01

Anoniem zei

Een IP adres bestaat uit 4 getallen (de conventionele opbouw tenminste) gescheiden door puntjes.
Zal ik die van jou even zeggen?
(*) bij chello

(* nummer weggehaald door crispina wegens geweldadige grensovertreding)



door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-10 14:52:16

Anoniem zei

kappen met ons lastig te vallen ok. thanks

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-10 14:52:44

Anoniem zei

Mensen........
Gebruik jullie energie toch voor leukere dingen.
Dit hier heeft geen enkel effect.
Crispientje doet het op haar manier, die zij dunkt goed te doen.
Maar.........Crispientje...laat het jouw privé dan zijn, en sleur er niet anderen in mee.
Dan krijg je ook niet van dit soort mailtjes/berichtjes meer.
Verdiep je in de problematiek van jezelf...(is al erg genoeg)
En laat jezelf niet meesleuren door kinderachtig te reageren..en prive dingen hier op jouw site te gooien....(waar je zelf ook een hekel aan hebt)
Mensen wees verstandig...en laat julie niet meesleuren hier.
Liefs Gina

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-10 17:50:55

Anoniem zei

Lieve Gina ik respecteer je mening maar soms moet je helaas je eigen beschermen en je gezin zo als wij nu.

door: dagboekdroom 2006-09-10 18:17:08

Anoniem zei

Gewoon diegene blokkeren in je adressenlijst...dan krijg je ook die mail niet meer???
En verder...niet meer reageren...dan koelt het wel af.
Maar weet natuurlijk ook verder niet wat er aan de hand is.
Doe de dingen die jij denkt wat goed is voor je gezin.
Liefs Gina

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-10 18:19:35

Anoniem zei

O my Bellamy jij ligt toch wel erg dwars als het niet in je straat past.......

door: Starlady
starlady.punt.nl 2006-09-10 22:44:27

Anoniem zei

1053 keer bedankt, bij deze, Star

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-10 23:36:58

Anoniem zei

Oh Amsterdam, ze zeggen dat je bent veranderd!

Pierre

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-10 23:38:47

Anoniem zei

Van prinses Christina hoor je ook niets meer, wel van die gekke Margareta!


door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-10 23:40:06

Anoniem zei

BIJDRAGEN
Nieuwste van andere auteurs:

Poppenkast: 2

Hobby's - 1. Maquettes maken.

Intro

Varkensbloesem

Biertje?

Prima boek van Poolse international Martens

Een gelukkige kip is een illegale kip

9/11 deel 1: de nasleep

Rwanda wil doodstraf afschaffen

Zaterdag 9 september


Vaakst aanbevolen van deze auteur:

Free speech of free beer en simpel boerenfatsoen 2

Punt.nl en de nog steeds bestaande gijzeling van mijn eigendom 2

1001 ver halen 1

een volk dat voor tirannen zwicht 1

Gehoord worden in cyberspace 1

Punt.nl en de nog steeds bestaande gijzeling van mijn eigendom

* This figure has ... Meer >
waarschuw de redactie -
aanbevelen voor de voorpagina? - (1) - permalink - reageer (0)
Free speech of free beer en simpel boerenfatsoen


een volk dat voor tirannen zwicht


1001 ver halen



Wat blijft er over van een verhaal,

wanneer het is afgelopen?

Een nieuw verhaal.



Zei Elie Wiesel, die o.m. Auschwitz overleefde

Kom vanavond met verhalen

over hoe de oorlog is verdwenen

herhaal ze honderd malen

en alle keren zal ik wenen

schreef Leo Vroman, die o.m. een Jappenkamp overleefde

eindelijk te druk

met mijn verhaal

te maken

in plaats van

te blijven


verhalen


... Meer >
waarschuw de redactie -
aanbevelen voor de voorpagina? - (1) - permalink - reageer (0)

(*) Verdere grote stukken tekst -copien van mijn volkskrantweblog weggehaald als zijnde slechts demonstratief geweld/ grensoverschrijdingen,
zoals vanmorgen Linda Maria al deed in een nog uitgebreidere -log en bandruimte vervuilende - compilatie mbv. verschillende andere van mijn weblogs.

door: Starlady
starlady.punt.nl 2006-09-10 23:58:35

Anoniem zei

???????????????????????


crispina: IP nummer Linda

door: 2006-09-11 07:49:23

Anoniem zei

Ik ben dit gedoe zo zat .Leven en laten leven en ik sluit me aan nu bij Gina doe wat je denkt dat je moet doen maar laat ons er verder buiten we willen rust.Linda

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-11 08:12:30

Anoniem zei

Ps weet je wat pas echt erg is dat je .............(*)..................
..................................................
...........................
.................................En dan durf je tegen de mensen van deze log te zeggen dat jij last heb van mij. En dat ik iets van op het net staat voor iedereen te lezen op je site zet! Jij pakt van rotar en al site waar je komt hun dingen je site bestaat uit zaken die allemaal van het net zijn gestolen!! Maar ik ben klaar met je ik laat het verder aan punt over om de zaak af te handelen . Linda



(*) 11-9 14.50 door mij vier regels welke laster aangaande mij inhouden verwijderd.


door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-11 08:51:28

Anoniem zei

Hee hallo Crispina of mag ik (*) zeggen......
Dit is geen laster wat Linda geschreven heeft......
.(**).........
.............
...............Zo zijn we achter jouw spelletje gekomen.
Jouw adres wat bij je telefoonnmr hoort heb ik inmiddels ook maar mag ik je vragen wat het met (***) te maken heeft.......
Ik dacht dat jij (***) had.......nu heb ik me toch (***) van je gevonden........hoeveel lijken vallen er nu uit je kast!!!!!!!!!!!!


15.48:
(*) naam verwijderd, reden zie 7-9
(**) tekst door mij verwijderd als zijnde laster
(***) tekst verwijderd, demonstratieve grensoverschrijding/geweld

door: Starlady
starlady.punt.nl 2006-09-11 15:22:57

Anoniem zei

(*)....dit is niet de orginele versie van wat Star geschreven heeft net.
Waarom verwijder jij teksten en namen??
Als ik mijn naam hier zet..dan verwacht ik niet van jou dat jij die gaat verwijderen.
Als ik zwart over iemand ga zitten kletsen..dan kan ik me voorstellen dat je dat doet...maar dit slaat nergens op!!!
Mogen wij geen waarheid weten van jou??
Waarom verstop je jezelf??
Als je wilt vertellen over je leven wat je hebt gehad...
Laat dan geen puzzelstukjes weg...moedwillig
Want zo "lieg" je tegen ons..en kunnen wij geen waar beeld van je krijgen
Want dat is toch wat je wilt....wij jou leren kennen in voor en tegenspoed??
Groet Gina


(*) 17.41 naam weggehaald, reden zie 7-9

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-11 17:25:17

Anoniem zei

IK SNAP IETS NIET HE!!!
ONDER SOMMIGE BERICHTJES ZET JE WEL JE ECHTE NAAM..(*)
EN BIJ DEZE BERICHTJES..DIE, WAARVAN JIJ JE AANGEVALLEN VOELT, HAAL JE WEG.
BEN IK NU "BLOND" OF ZO...OF HEB IK IETS GEMIST??
WAAROM HAAL JIJ JE NAAM WEG...IS HET ZO ERG DAT MENSEN JE KENNEN VAN NAAM??
MAAR KAN NATUURLIJK OOK ZIJN, DAT DIT TEGEN JE GEBRUIKT KAN WORDEN.
ALS DAT ZO IS..DAN BEN JE DUS NIET GOED BEZIG.



(*) naam weggehaald

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-11 18:20:39

Anoniem zei

Snap je nu mijn kwaadheid Gina

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-11 18:30:54

Anoniem zei

IK BEGRIJP WAT JE BEDOELD.
GA HIER EEN DONKERBRUIN VERMOEDEN KRIJGEN.
ZO KAN IK OOK EEN SITE VULLEN
MAAR BETER UIT EIGEN HAND..WANT DAT KOMT SPONTANER...OPRECHTER...EN EERLIJKER OVER!!

door: Gina
groups.msn.com/oudkinderhuiskinderen 2006-09-11 18:33:17

Anoniem zei

(*) waarom ben jij niet eerlijk........vind je het gek dat iedereen zo boos op jou wordt........kijk nou wat je weer gedaan hebt!
Ben nu eens eerlijk...........jij woont in .......... en je hebt een dochter!!!!!!!!!!!!!!!
Jij haalt maar weg wat jij wil...maar op deze manier vindt jij nooit het geluk.
Jij hebt er vreselijk lol in om andere mensen te zien lijden...je bent een sadist en een psychopaat.
Jij zei dat je mensen wilde helpen...je zei ook dat je een verdomd goede (*) was......weet je je bent niet wijs en helpt mensen de afgrond in.
Ik denk dat ik maar eens ga informeren waar die hulpverlening van jou gestopt kan worden.
Echt hoor (*) dit had ik eerst echt niet achter jou gezocht.
Noem je dit mensen leren vertrouwen...als je het vertrouwen in mensen al kwijt bent.......jij zorgt er voor dat we allemaal zo achterdochtig worden en dus nog meer in de problemen komen!
En haal nu mijn bericht maar weer weg....jij bent toch goed om alles wat niet in jouw (*) straatje past hier te verwijderen.
Ga jij toch eens kijken of er een plekje voor je is in een goede inrichting want jij vormt een gevaar voor de maatschappij!

door: Starlady
www.starlady.punt.nl 2006-09-11 18:53:29

Anoniem zei

(*) ...........................
.......................
...................................
..............................
.....................................
.................................
..............................
.......................................
etc..................




Dit staat op rotar

(*)Crispina: tekst weggehaald, dit gaat over andere, met name genoemde, mensen .

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-11 18:56:41

Anoniem zei

(*)

En is dit het weblog van je dochter..............leuke meid.



(*) adres door mij, crispina, weggehaald.

door: Starlady
www.starlady.punt.nl 2006-09-11 20:50:30

Anoniem zei

----------------------- ======================= -----------------------------------

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-12 08:58:21

Anoniem zei

Zeg Crispina of te wel ***. Zou je mijn vriendin aub niet meer lastig willen vallen met die belachelijke telefoontjes van je.
Wie denk je wel dat je bent????? Wat jij doet heet STALKEN!
Je bent hartstikke gestoord en hebt dringend psychiatrische hulp nodig.


door: Elly 2006-09-12 09:31:22

crispina zei

Dag Elly, ik heb er geen flauw idee van wie jij bent. Of waar en over wie je het hebt.
Wanneer je me iets te vragen of te zeggen hebt wil ik je in principe serieus nemen. Daarvoor kun je gebruik maken van mijn email adres wat deze vriendin ongetwijfeld heeft en je dus kan geven.

Zoals zij mij dus kennelijk -ook al heb ik geen idee wie het is, ik heb met zoveel mensen contact - haar telefoonnummer gaf.
Anders had ik haar niet kunnen bellen, toch?

Stalken is een ernstige (en walgelijke!) zaak.
Indien jij meent dat dat het geval is, is het advies wat ik kreeg dus ook voor jou zo: ga naar de politie en doe aangifte.

Wij leven namelijk in een rechtstaat. En daar bestaan grenzen waaraan iedereen zich te houden heeft.
(overigens, zoals je zult begrijpen kan dat dus niet anoniem, zoals jij hier doet)

Ik hoop dat je hieraan iets hebt tbv jouw probleem.

Dan worden verdere opmerkingen van jou hier dus weggehaald.

Dank voor je medeleven met mijn psychische gezondheid en je advies.
Ook aan jou en die vriendin who-ever een prachtige dag toegewenst

Dag


door: crispina 2006-09-12 11:43:00

Anoniem zei

.....(*)...................


(*) 11.56 tekst verwijderd door crispina, reden zie hierboven.

door: Elly 2006-09-12 11:51:15

Anoniem zei

.........(*).................


(*) 12.45 tekst verwijderd door crispina reden zie boven

door: Elly 2006-09-12 12:16:37

Anoniem zei

meiden ik denk dat het beste is dat we met dit zogenaamde slachtoffer niet meer in conflict gaan dat is juist wat ze wil.Een parasiet is die zich ten koste van een ander beter voelt.Ze is het echt niet waard !! Laten we genieten van de leuke dingen die punt .nl ons bied en lol maken.Ik laat het verder over aan punt .nl om deze (dame) aan te pakken en wens haar toekomstig slachtoffers veel geluk toe.Linda

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-12 13:36:33

crispina zei

@ Elly mmmm, nog een paar suggesties misschien.
Nu ik zie dat je een dame die je mogelijk bedoeld met die vriendin -nogmaals geen idee - hier voor de zoveelste keer ook vandaag weer langs komt.

1. geef haar het advies om hier, of op een ander weblog haar welbekend niet meer te komen. Niemand verplicht haar immers?

Aangezien ik aan een zinloze ja en nee strijd niet aanga:

2. Indien die vriendin meent dat ze slachtoffer is van stalking....wat een (gewelds) misdaad is -en een vorm van misbruik notabene - en door de confrontatie met geweld/ misbruik en het levensverhaal van veel te veel vroegere zorg-ontvangers dus niet onmogelijk zeker voor je vriendin erg slecht en belastend kan zijn.......

misschien een idee eens contact op te nemen met slachtofferhulp Nederland? Lijkt mij dat die daarvoor zijn?

Wie weet levert dat zelfs nog iets op waar anderen ook iets aan hebben. Tenslotte acht je vriendin zich blijkbaar slachtoffer van slechte lotgenoten hulp.... dus.... wie weet wat dat niet alleen voor haar maar ook voor haar "lotgenoten -slachtoffers" nog op zou kunnen leveren.

Lijkt mij heel zorg- vuldig.

Ik geef haar bovendien (opnieuw) het advies eens contact op te nemen met Donne Schmaal, (leke) bestuursmedewerkster van de Congregatie van de Goeder Herder.

Een m.i. uiterst realistische en integere vrouw zoals ik haar de afgelopen 3 jaar heb leren kennen. Die hiernaast nog een aantal zeer deskundige kwaliteiten (en een netwerk) heeft. Zij heeft een duidelijke, realistische en integere visie op het verleden van de Congregatie, zelfs over verantwoordelijkheden van (de) Congregaties naar vroegere zorg-ontvangers.

Wellicht kan zij daarom voor je vriendin (en haar partner/gezin) erg waardevol zijn mbt. haar verleden.
Ik sprak haar gisteren nog.
Vanzelfsprekend is ook jouw vriendin (al dan niet met partner, net als haar vriendin en andere vroegere zorg-ontvangers ) indien zij contact wenst (wensen) bij haar welkom.

Het adres vind je op het andere weblog.


En daarmee is dit contact hier dus inderdaad op deze wijze be-eindigd;
dus worden verdere reacties, ( behalve de reactie : bedankt! o.i.d.)
ook van je -eventuele- vriendin c.s. hier in zijn geheel verwijderd.
Oproepen tot haar lotgenoten doet ze maar in de daarvoor bestaande groep oud-tehuisbewoners of waar dan ook.

Analyses van mijn geestelijke gezondheid en wat ik moet worden door mij verder niet op prijs gesteld. Bedreigingen, intimidatie etc. niet getolereerd.

Ik wens jouw, je vriendin, haar vriendin en wie dan verder ook, en zeker daarbij ook de respectievelijke partners veel succes in wat zij dan ook maar menen nodig te hebben.

Met mijn dank voor het vertrouwen dat zij kennelijk in mij hadden en hebben.
Niet alleen hebben zij mij inderdaad, vrijwillig zelfs op eigen verzoek, uitgebreid verteld over hun prive-leven. Zij rekenen er blijkbaar op dat waar zij grenzen ver voorbij zijn gegaan tov. mij, ik dat niet ten opzichte van hen doe.
Voor dit, in mij gestelde vertrouwen, dus mijn dank. Daar hebben zij gelijk in.
Ik hoop van harte dat zij dat vertrouwen ook ten opzichte van anderen maar vooral zichzelf zullen (kunnen) vinden/ gebruiken

Vanzelfsprekend ook mijn verdere dank, ik heb er veel van geleerd!
Verschrikkelijk dat daarvoor zoveel kapot is gemaakt.
En op korte termijn lotgenoten-hulp bepaald geen dienst is bewezen.

gegroet


door: crispina 2006-09-12 14:32:24

crispina zei

@Starlady, ik zal jou per email informeren over de betreffende persoon waarover wij contact hadden. Wat jij ermee doet is mijn zaak niet, noch wens ik de eerst komende tijd iets van te weten.

Ook jouw verdere bijdragen hier worden in zijn geheel verder allemaal verwijderd.

met groet

door: crispina 2006-09-12 14:36:33

crispina zei

leestip m.b.t. een site welke mij eerlijk gezegd veel interessanter lijkt dan mijn weblog is die van Ruard Ganzevoort .

(link = http:// www.ruardganzevoort.nl /a03verge.htm

Bedankt voor het opgedane idee. Stom van mij, ik had hem natuurlijk allang bij de links moeten zetten.

door: crispina 2006-09-12 14:54:18

Anoniem zei

(*) Naam weggtehaald door crispina

Laatste waarschuwing van mijn kant uit.
Echt ik ben Iter en het is voor mij een kaud kunsje op je op tesporen, weet je, je hebt al zo veel sporen achter gelaten op internet ik heb je zo gevonden. Als eerste zal ik gaan beginnen alles wat jou levens werk is plat te gooien, dus weg weblogs van (*)
Nog een keer kap er mee, laat leden van de site van Gina met rust.
Ik word echt ander jou nachtmerrie, en zou je niet meer los laten. Kappen nu

Nobody

door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 14:58:32

Anoniem zei

.......................(*) ..........

tekst verwijderd door crispina.
Ik stel anderen voor dit soort bedreigingen en intimidaties mbt. mijn eventuele adres c.q. mijn gezinsleven mede verantwoordelijk!

door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 15:04:05

crispina zei

@Nobody
Deze discussie is wat mij betreft hiermee be-eindigd op mijn weblogs.
zie bovenstaande beide reacties.
Ook jouw verdere opmerkingen hier zullen wanneer ze op deze wijze zijn c.q. hierover gaan verder zonder commentaar verwijderd worden.

Ik wens ook jou een fantastische dag verder toe.


door: crispina 2006-09-12 15:06:31

Anoniem zei

(*)
verwijderd door crispina

door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 15:07:55

Anoniem zei

....(*).......
.........
..........

..........

(tekst verwijderd doot crispina)

door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 15:09:42

crispina zei

Ik zou willen dat ik je geven kon wat je nodig hebt, A. Want die ..... en ... en ... is alweer een afwijzing waar je natuurlijk absoluut niet op zit te wachten.

Maar dit is natuurlijk ook absoluut niet waar ik, of wie dan ook op zit te wachten.

Ik hoop, vanuit het diepste van mijn tenen dat je ergens die hand vindt die jij nodig hebt, om door je zware depressie heen te komen. Want dat is afschuwelijk. Maar dit is in ieder geval niet de manier. Wat je nodig hebt kan ik je niet geven, en dat spijt me voor je. Ik hoop dat je door zult kunnen zoeken en de steun vind waar jij wel iets aan hebt.



door: crispina 2006-09-12 16:11:30

Anoniem zei

weet je LuL maar tegen mij zo.
Als je de andere van de site van Gina maar met rust laat.
Echt ik kom je op zoeken, als je dat niet doet.

Wat jij nodig hebt is een grote slurf.

door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 16:30:43

Anoniem zei

Dag . Dit is wat ik op dat weblog aan je schreef. maar je zelf via email wil laten weten.
Wat ik je toewens is uit de grond van mijn hart....maar mijn handen zijn ongelooflijk leeg. Ik weet wat een zware depressie is.
Hoe vreselijk lijden dat is....ook ik, net als zovelen anderen heb mij uit dat vreselijke gat moeten terug vechten richting weer wat licht.

Maar met dat horen, schiet jij geen meter op. Daarom zijn mijn handen zo ongelooflijk leeg.
Meer dan dit tegen je zeggen kan ik niet. Het afschuwelijke en eenzame ervan is dat je het inderdaad alleen maar zelf kunt doen....met ondersteuning van anderen. En die kan ik je niet geven. Ik kan je wel vragen nog eens te kijken naar zo'n weblog misschien.....het heeft mij in ieder geval heel erg geholpen in weer zoeken en vinden van die sprankjes licht....(zo begon ik vorig jaar) maar ook dat is voor iedereen anders, natuurlijk.

En vraag je aub ook eens af of op mijn weblog(s) lezen wel zo goed voor jou is...Ik heb mijn gevechten, ook met mijzelf...zoals jij de jouwe hebt. Misschien zijn een aantal zaken van mij voor jou wel heel erg pijnlijk.waardoor je nog meer in de problemen komt. Ik zou dat vreselijk vinden. Maar dat kan ik niet veranderen.


Ik kan je alleen vanuit die grond van mijn hart en mijn tenen het allerbeste wensen, A.
En dat doe ik hiermee dan ook graag.
Dag, A

(*)

Zo begon je vorrig jaar je zelf voor gek te verklaren.
Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer

door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 16:39:27

crispina zei

A, ik hoop dat je hiermee op zult houden. Want het is afschuwelijk om je weg te halen. Maar ik doe het wel. Jouw depressie kan ik niet oplossen. Ik heb je niets te bieden. Ik hoef er zelf niet ziek van te worden.

Die discussie was gesloten. En die blijft gesloten. Ook al dreig jij. Jij zoekt mij hier op. En ik wens dat niet! En daarmee is het dus einde discussie, A.
Ik wens je, zeer gemeend, het allerbeste en ik hoop dat jij vind wat jij nodig hebt. Ik heb dat niet voor je. Heel veel succes in het vinden van jou straaltjes hoop en/of licht
Dag

door: crispina 2006-09-12 16:42:13

Anoniem zei

A, ik hoop dat je hiermee op zult houden. Want het is afschuwelijk om je weg te halen. Maar ik doe het wel. Jouw depressie kan ik niet oplossen. Ik heb je niets te bieden. Ik hoef er zelf niet ziek van te worden.

Die discussie was gesloten. En die blijft gesloten. Ook al dreig jij. Jij zoekt mij hier op. En ik wens dat niet! En daarmee is het dus einde discussie, A.
Ik wens je, zeer gemeend, het allerbeste en ik hoop dat jij vind wat jij nodig hebt. Ik heb dat niet voor je. Heel veel succes in het vinden van jou straaltjes hoop en/of licht
Dag



door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 16:50:02

Anoniem zei

Dag A. Dit is wat ik op dat weblog aan je schreef. maar je zelf via email wil laten weten.
Wat ik je toewens is uit de grond van mijn hart....maar mijn handen zijn ongelooflijk leeg. Ik weet wat een zware depressie is.
Hoe vreselijk lijden dat is....ook ik, net als zovelen anderen heb mij uit dat vreselijke gat moeten terug vechten richting weer wat licht.

Maar met dat horen, schiet jij geen meter op. Daarom zijn mijn handen zo ongelooflijk leeg.
Meer dan dit tegen je zeggen kan ik niet. Het afschuwelijke en eenzame ervan is dat je het inderdaad alleen maar zelf kunt doen....met ondersteuning van anderen. En die kan ik je niet geven. Ik kan je wel vragen nog eens te kijken naar zo'n weblog misschien.....het heeft mij in ieder geval heel erg geholpen in weer zoeken en vinden van die sprankjes licht....(zo begon ik vorig jaar) maar ook dat is voor iedereen anders, natuurlijk.

En vraag je aub ook eens af of op mijn weblog(s) lezen wel zo goed voor jou is...Ik heb mijn gevechten, ook met mijzelf...zoals jij de jouwe hebt. Misschien zijn een aantal zaken van mij voor jou wel heel erg pijnlijk.waardoor je nog meer in de problemen komt. Ik zou dat vreselijk vinden. Maar dat kan ik niet veranderen.


Ik kan je alleen vanuit die grond van mijn hart en mijn tenen het allerbeste wensen, A.
En dat doe ik hiermee dan ook graag.
Dag, A

(*)

Zo begon je vorrig jaar je zelf voor gek te verklaren.
Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer



door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 16:52:06

Anoniem zei

Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer
Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer
Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer





door: Nobody
voor sommige de dood 2006-09-12 16:53:00

Anoniem zei

Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer
Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer
Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer


Jij het licht gezien je bent verre van het licht. op gegroeit onder de ban van de hoer van babel. Nee jij komt er nooit Je was en bent nog steeds het offer aan de hoer





door: Nobody
voor sommige de dood

Anoniem zei

.


door: Starlady
starlady.punt.nl 2006-09-12 16:56:18

Anoniem zei

.


door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-12 16:59:16

(tekstweggehaald door crispina

Anoniem zei

.

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-12 17:03:04

Anoniem zei

.

door: linda maria
dagboekdroom.punt.nl 2006-09-12 17:03:0

Anoniem zei

.


door: Elly 2006-09-12 17:57:49

crispina zei

Star heeft gelijk, dat ik je hier geen ....moet noemen. Maar ik kan je niet als een Nobody zien....Voor mij ben jij gewoon ...., zoals ik je heb leren kennen.

Ik heb geen zin om mijn verontschuldigingen daarvoor aan te bieden. Dat zou lijken alsof ik accepteer dat jij niet gewoon jij bent, maar een niet bestaand persoon/mens. Dat vertik ik dus!

Ik vond het gisteren al vreselijk om je nobody te noemen. Dat is dus voor mij het volstrekte gebrek aan respect...en vertik ik dus!!

Maar ik zal je naam weghalen hier, en je alleen bij je eerste letter op het internet verder aanspreken..A ..of jij moet een ander voorstel hebben. Een andere naam gebruiken en die even doorgeven.

Wat je zegt over het offer van de hoer van Babylon zijn etc., A. daar kan ik helemaal niets mee. Al weet ik dat mensen dat zo zien..ik ben nu eenmaal katholiek opgegroeid/opgevoed....Jij kijkt (misschien wel, zelfs dat weet ik niet echt)anders naar Geloof als ik. Je gebruikt in ieder geval hele andere woorden, die voor mij haast (of beter helemaal) een vreemde taal zijn.

Door wat mij is gebeurt bij "mijn nonnen" is mijn geloof, waarop iedereen recht heeft en ik zoals je hebt kunnen lezen een heel belangrijk mensenrecht vind, mij afgenomen!

Eigenlijk heb ik mijn handen, mijn kop en weet ik veel wat te vol om dat van mijzelf te begrijpen, echt te begrijpen. Te ontdekken wat ik dan geloof, en wat het voor mij betekent, om jouw haast "veemde taal" te kunnen begrijpen. Da's jammer...maar dat is nu eenmaal zo.

't Is niet omdat ik dat niet wil...maar omdat het inderdaad een bijna 'vreemde taal" is. En ik je dus -zeker nu - niet kan verstaan. Hoe maf het ook klinkt: ik kan over geloof nu alleen maar proberen mijzelf heel goed te verstaan. En dat wil ik ook. Dat is wat mij is afgenomen, dat probleem wil ik voor mijzelf oplossen. Dat is Levens noodzaak. Voor mij. Omdat ik -let op! mijn taal dus weet niet of jij dat verstaat!! - "er inderdaad wil "komen.
Net als jij!
Misschien is dat ook voor jou wel (net) zo belangrijk. Ik weet het niet. Maar ook gister begon je daarover al. En dat is bij heel veel , mischien wel de meeste , met jouw en mijn ervaringen , zo, heb ik inmiddels geleerd. Daarom ook dit weblog. Mijn vragen en mijn antwoorden die ik nodig heb over die kerk, mijn kerk, waarin ik ben opgegroeid.

Dat kan ik dus, nu, niet met jouw delen.

Dat zoeken kan ik niet delen en tegelijkertijd een andere nog vreemdere taal proberen te verstaan. We hadden het eerder ook in Gina's groep over dat jij misschien eens contact zou kunnen zoeken hierover met het meldpunt van de PKN.

Misschien dat je met of via hun mensen kunt vinden waaraan je hierover wel iets hebt, zeker ook in combinatie met jouw ervaringen. Die mensen zijn er, dat weet ik zeker! Omdat juist binnen de protestante kerken dit veel serieuser opgepakt wordt, heb ik het idee althans. Zo heb ik zelf de afgelopen jaren erg veel gehad aan Ganzevoort. Hoewel niet iedereen het weer met hem eens is. Maar je kunt ook stukjes zoeken, stukje hier, stukje daar...om stap voor stap verder te komen, denk ik. Misschien zijn er zelfs in Gina's groep mensen die hierover met je kunnen denken en praten.

Denk er eens over? Het maakt deel uit van het IKON omroep pastoraat. Hier heb je in ieder geval het telefoonnummer en het adres, in geval je dit niet kent of op zou moeten zoeken

Niet erg slim van me dat ik daar gisteren niet meteen aan dacht. Maar wie weet....komt het nu op een goed moment en kun je het gebruiken, ze hebben die email mogelijkheid.

Maar nu wil ik hier dus inderdaad mee stoppen, A.

Ik vind het meer dan genoeg geweest, jij hopelijk ook.

Dag


IKON-pastoraat, 035 – 621 55 55

E-mail: pastoraat@ikon.nl



door: crispina 2006-09-12 18:25:59

crispina zei

http://www.sociosite.org/pornografie.php#cybersex


13-11 crispina: niets verder bijdragende (anonieme) reactie weggehaald.

door: crispina 2006-09-17 19:58:10

Anoniem zei

dit is wat je noemt ECHT grenzeloos lot genoten contact!!!
hahhahhahhahhahahhhahhahhhahhahhahhahhaha(lig helemaal krom van het lachen.
WAT IS DIT??????
waar het om gaat is voor mij niet belangrijk.
Maar de manier waarop????...pfffff
hhhahhahhahahhhahhhahhhhahhhahhha
groetjes lies oud bewoonster almelo