donderdag, oktober 18, 2012

ter vermijding van enig misverstand

Op dit, mijn, blog ben ik verantwoordelijk voor wat ik hier opzet.
Soms, vaak, is dat mijn hardop denken.
En krantenberichten

En nu worden hier op een totaal andere manier functionarissen genoemd, rechterlijke functionarissen nog wel. En dan ook nog 's Belgen...
Dat vind ik buitengewoon beroerd !
Justitiele functionarissen zijn je vriendje niet ! (bisschoppen of zelfs de Paus ook niet, maar hebben een andere maatschappelijke functie ).
Het gesodemieter rond (die)  Deetman (Cie.)  en die mn. "onze ex-rechter"(s)  cs. ben ik meer dan kotsmisselijk van (geweest). En heel wat meer dan van  kerkelijk fuctionaris , er zijn nu eenmaal borden die ik nodig heb/ graag voor mijn kop wens te behouden.


Desalniettemin: hier staan ze.

In hoeverre dit verantwoordde informatie is kan ik niet beoordelen.

En ik kan op geen manier - en zeker niet over België en Belgische functionarissen /systemen/werkwijze, die ik knap ingewikkeld vind, redelijk inschatten. 

Ik kan slechts mijn afschuw uitspreken over gerotzooi met mensen, slachtoffers van historisch misbruik, waarmee opnieuw aangerotzooid is/wordt. En afgaan op wat ik heb gezien - en niet pas gisteren - van de informatie van Jan Hertogen, die ik heb leren kennen  als - hoewel zeker geen makkelijke - belangrijke  en integere informatiebron waar ik - gelukkig - gebruik van heb mogen maken wat voor mij belangrijk is geweest om mijn hersens te gebruiken, hoe lastig dat soms ook was.

En dus staat hier beroerde informatie, ook al kan ik die niet op een andere manier verantwoorden: ik heb de bronnen niet gezien en kan ze niet naar behoren controleren.
Ik erken Jan Hertogen als integere autoritieit in meer dan walgelijk geweld en minachting  tov historisch bedreven geweldadige minachting van  Levens.

Dank je,  Jan!

Geen opmerkingen: