dinsdag, oktober 09, 2012

Cie. Samson rapport

Jij, en jij, en jij, en jij daar en jij ook: dank je wel.
Dank zij jou, en jou, jij daar en jou, en jouw mond die open ging en die van jou ook,
we hebben een Het Onderzoek  van de Commissie Samson

En helemaal nooit meer zal er in dit land nog ooit over dat historisch seksueel misbruik in justitiele setting nog ooit iemand tegen mij over Nederland mogen zeggen hadden we het maar geweten zonder dat ik hem of haar een randidioot kan en zál vinden die in dit land niet thuis hoort die, als hij of zij hier dan persé wenst te blijven, de wereld wordt voor randidioten  tenslotte steeds kleiner,  een verplichte inburgering tbv. zijn of haar asielaanvraag heeft te volgen. 

Mede namens mijn kinderen: dank je wel.

En ook jij en jij en jij daar ook die wist en weet wat ik weet  en wist  maar koos te blijven zwijgen:
wij  rekenen op je  er zullen nog verdomd veel onderzoeken moeten komen en monden open moeten zodat anderen eindelijk dicht kunnen.

Veiligheid van kinderen bepalen jij en ik. En jij daar ook.  Net als jij. 




Geen opmerkingen: