maandag, oktober 18, 2010

Zeg kwezeltje

Ik moet uitkijken.
Dook ik vannacht mijn bed in met een lach over een verdacht slimme nuntius, diplomatenklasjes hebben hun waarde Diarmuid - als tegengif over mijn groeiende boosheid over achterbannen die het oude gebruik van het jonassen niet weer eens even invoert - maar besloot dat het starten van een Vl/Ned aktiecluppie om die man terug te eisen me toch een stap te ver is, noblesse oblige ook in slachtofferland, was ik vanmiddag dik tevreden over de waanzin van een heel oud plaatje, zit ik me hier met nota benen en een lach om een open mond over die BXVI.
ogottegottegot

Deet, hou je poot stijf man!
Doyle, je bent een juweel. Maar haal het niet in je hersens paus te willen worden.

God, wat ik blij dat ik behalve mijn smaakpapillen ook die Ieren cadeau kreeg!

Geen opmerkingen: