donderdag, september 02, 2010

Nl. Commissie Samson: een onderzoek waarover Nederland zich de barsten hoort te schamen!

Ik moet er nog eens even over nadenken - mijn melding en bijbehorend gesprek van 50 minuten waarmee ik onderdeel ben geworden van dit ministrieel onderzoek was na vijfen , dus eerst even pas op de plaats en een flinke bak koffie - maar ik vrees dat de dames en heren politici slechts 2 keuzes hebben:

- U kiest ervoor dóór te gaan met het gebruik van de nederlandse belastingcenten
voor een wel erg kostbare weg om vroegere-onder-staats-(mede)verantwoordelijkheid-vallende-jongeren een unieke "Holymoses ben ik effe een zinnig mens ervaring" te laten hebben.

- of U doet het niet.

Maar ik heb het meer dan donkerbruine vermoeden dat daar goedkopere wegen voor zijn!!
(wegingsfsactor Ministerie van Justitie plus Ministerie van Jeugd en Gezin ingecalculeerd)


En dat vermoeden betekent dus: een wijs hoofd schudden (waarvan ik de rechtmatige eigenaar ben!! ) en mijn besluit: eerst maar eens koffie voordat ik hier in het openbaar daar de slappe lach over krijg.

Dit natuurlijk na mijn dank, dank, dank U!! uitgesproken te hebben aan die belastingbetaler hier en elders in Europa voor deze ervaring, mede namens mijn (potentieel) nageslacht.




(toegevoegd 3-9, 1.30 )
Bedankt Lambert, voor je prachtige verhaal over 2 mannen Sinterklaas en Sinte Barbara!
Moge het walnoten op je regenen

Geen opmerkingen: