donderdag, maart 21, 2013

Paddo

bron 'n survivor

Wat zal 't lastig zijn om daar te staan - ben je dan onderwerp of meewerkend voorwerp? - en dan dat
Hu ho stop effe, kunnen jullie deze binnenkomst aub nog 'n keertje doen niet genietend  uit je mond te laten rollen......

Een van de gouden uitzonderingen op de regel: Wees ervan overtuigd Klabbers dat, mocht het óóit zo ver komen, ik me, desnoods met een tong in mijn tas, dát moment niet door mijn neus zal laten boren!

 Die wens moet je kennelijk aan je advocaat laten weten die je dan - strenge blik - beloofd  dat ze  - vooruitziende blik - dat óók nog gaan doen: geen rotte vis in de Rechtzaal.

Had je moeten weten, natuurlijk.

 # 30: and no one can take these rights away !
 Je zou er haast emotioneel van worden, mijnheer de voorzitter,

Als je mij je vingertje wijst , dan

 




Dank je wel Rick

Geen opmerkingen: