maandag, maart 25, 2013

Misterie van de week Wie 't weet mag 't zeggen

Paulus en Eucalypta
Nah, 't zal wel door mijn nonnen komen
maar 'k heb nu toch werkelijk een paar maal mijn best gedaan om 'n deel van ene Father Ted  te kunnen kijken, wat  me  wegens spontaan  optredend oogletsel dus nog niet een keer gelukt is, maar dat had ik zo'n 1000 jaar terug ook al bij een Herdershond,  die 500 jaar daarna nog maar 's  ooit in de herkansing gegooid, wat ook niks opleverde, en  Padre Amado heeft van Opus Dei zo'n eeuw na z'n dood dezelfde status  als Starrenburg van Haarlem gekregen

Maar dit....
't Is in ieder geval boeiend door de vraag wat is dit??
Is 't een Schots drama,  een weinig geslaagde poging tot actualiseren van Poncke ? anglicaanse internet-game over het monster van Loch Ness?

Wie 't weet mag 't zeggen
Tot dat moment,  Socrates,  geef ik naast Father Tuck geloof ik toch maar de voorkeur aan een aantal - ook zwaar gedateerde - continentale versies
Maar wat 't nou toch in hemelsnaam  is ?? 




Catholic Church in Scotland has covered up culture of sexual bullying among priests, claims serving Father

24-3-2013
A SERVING priest has accused the Catholic Church in Scotland of covering up a culture of sexual bullying by a powerful gay mafia.
Father Matthew Despard, 48, says sexual misconduct has been rife in junior seminaries, where priests are trained, for decades.
[...]
[...]
compleet (met uitzondering van het antwoord) 


Zal je net zien: is 't 'n hedendaagse oproep tot gebed voor priesters !!

Wat verschrikkelijk voor de man


Geen opmerkingen: