dinsdag, januari 18, 2011

Bisschop Breda verklaart rechter Terneuzen ik ben genaaid in een levensgevaarlijke tent. Spronck voor handcommunie

Spronck: Ik werd genaaid maar hield tegen de uitdrukkelijke opdracht van de plaatsvervanger van de Grote Baas in mijn mond dicht, 't is tenslotte mijn lichaam waarover ik zelf beslis.

Volgende week mag oudbisschop Ernst komen verklaren hoe ook hij werd genaaid resp. zich liet naaien.

samenvattende vertaling van Pieter Bremer, omroep Brabant, vanuit Terneuzen, omroep Brabant.

Het wachten is nu op de advocaten van de rechterbankmedewerkers, slachtoffers van een jeugdslachtoffer die schade vergoeding eist, die dit op straffe van schorsing wegens werkweigering allemaal maar over zich heen moeten krijgen. Mogelijk wachten deze advovaten nog even tot ná de getuigenis van oudbisschop Ernst en diens hoogtepunt in 1994 bij de wijding van oudbisschop Ad van Luyn.
Het is nog onduidelijk of zij terecht kunnen bij Hulp En Recht.

Ondergetekende dankt in ieder geval de heer op haar blote knietjes voor een krankzinnige ontmoeting met een vingerkluivende opleider toen zij zo'n jaartje of duizend geleden een krankzinnig idee had over de noodzaak van pastoraal werk en de firma rkkn!!! Hij zal zijn blote knietjes ook wel hebben gebruikt.

Dank U, Heer, voor mijn naiviteit.
En mijn nonnen, destijds!
Mijn ouders, mijn grootmoeder én Zr. Mariska van wie ik de hersens en precies lang genoeg de veiligheid kreeg om stront-eigenwijs te zijn.

Geen opmerkingen: