vrijdag, januari 14, 2011

Aan mijn telefoonhijger

Je denkt toch niet dat je de eerste bent, he?

Maar als jij wilt klaar komen op het hijgen van mijn naam ben je natuurlijk wel een flink gestoorde impotente looser om dan een avondlang elke paar minuten vingergymnastiek op je telefoon te plegen.

Daarom bij deze mijn toestemming om Crispina Crispina te hijgen en je daarop af te rukken.
Daar heb je mij dus verder niet bij nodig.

Want nee, ik ben niet onder de induk, daarvoor ben je jaren te laat.

Maar uh , bedankt!!

Je hebt mij in ieder geval een prima avond bezorgd.
Het was een geweldig goeie ervaring om een zinnig en open gesprek met iemand te kunnen hebben waarbij jij je onderwijl voortdurend wilde demonstreren.

De gecontinueerde confrontatie met een misbruikende looser die jij ons cadeau deed gaf aan dat gesprek zonder meer een heel bijzonder element.

Mijn welgemeende dank dus!
Maar maak verder toch maar gebruik van mijn verleende toestemming: ruk je maar af maar bij het hijgen van mijn naam zonder je verdere psychiatrische demonstraties in mijn privé leven. Dan zal ik de illusie koesteren dat ook jij op je pootjes terecht bent gekomen.

Wat kan de wereld toch prachtig zijn!
Daarom ook voor jou veel succes in het ontdekken daarvan.

Geen opmerkingen: