dinsdag, april 27, 2010

NL Jezuiten; wat een verschrikking



En dan mag iedereen op zijn kop gaan staan wat mij betreft, maar dit deugt niet!


Vraag mij nu effe niet hoe het dan wél moet, maar deze uitverkoop deugt niet! Van geen ene meter.

Ik blij dat je het hebt gedaan h.h. Jezuiten, nu kunnen we eindelijk onze eigen -nederlandse-normen ervoor vinden, zefs een paar dingen meer ook ons realiseren, maar nope, dit deugt niet.


Maar misschien ga ik hier wel zo van over nek, als die glijdende schaal die me al jaren dwars heeft gezeten, door het verschil priesters - nonnen?

Here God, wat heeft die kerk aangericht...
wat heeft ze van mensen afgenomen

Wat zijn we voor idioten wanneer we gaan geloven dat tussen discretie en transparantie de keus voor simpel boerenfatsoen maar moet worden verzopen?
Voor de nieuwe reclame blokken?
Ja Mahony, ik heb de gloeiende pest aan je, met je juridische trucjes over dossiers. En wens dat zo zo te houden ook. Maar dit is het andere uiterste.

Welk slachtofferschap legitimeert die keus voor roofdierschap, Tutu?
Kunnen we dan die tent niet beter maar opheffen?

(en dan zeggen we tegen Petrus dat het aan de liedjes van Oosterhuis lag).

Geen opmerkingen: