dinsdag, december 20, 2011

SOS HELLUP Poging I om mijn groeiende kotsmisselijkheid nog voor de kerst te overkomen.

Met alle respect voor iedereen en alles maar wat mij betreft begint het met de dag krankzinniger - en smeriger! - te worden!
Dus

HELLUP

Mocht iemand mij duidelijk kunnen maken wat een jeugdslachtoffer van volstrekte Rechteloosheid als volwassene er in vredesnaam mee opschiet dat het Recht hernieuwd verkracht wordt,
laat ie zich dan vooral melden.
(hoewel graag in bezit van een briefje van 2 van elkaar onafhankelijke psychiaters die garant wensen te staan dat ie niet helemaal kranzinnig is, is dit bepaald geen noodzakelijke voorwaarde).

En, ik durf het haast niet te vragen, edoch, kan iemand mij dan de in ieder geval mij meer dan verbijsterende ontdekking conform de uitspraken van de Heer Deetman van zaterdag j.l. waaruit blijkt dat het seksueel misbruik in de RKK helemaal niet gaat over 10 - 20.000 kinderen/minderjarigen even duiden?

Dan kan ik tenminste die trappist opeisen die mij volgens mij in een openbaar afgesloten wedje met deze Heer Deetman toekomt.

Geen opmerkingen: