zondag, december 11, 2011

De boom in! Stop met dat gerotzooi met belangen die niet slechts jou toekomen!

Ter vermijding van enig misverstand van wie dan ook over wat dan ook!

From: mij
To: privé
Date: Sun, 11 Dec 2011 03:51:29 +0100

Bedankt.
Verdere ontwikkelingen na onze ontmoeting - op de terugreis verwarde iemand mij kennelijk met pausin Johanna bij het zien van dat boekje van die bisschopswijding - een lang telefooongesprek met X en onze gezamelijke afspraak het gesprek of slachtoffers gebruikt zijn als PR stunt maar in alle openheid op het net te voeren, noodgedwongen op mijn blog aangezien ik, zoals je kunt zien op dat Klokk niet kan/mag reageren in wat dan kennelijk gezien wordt als "strategie", het lezen van allerlei reacties over die bischopswijding en vooral mijn eigen ervaringen, ik ben tenslotte ook niet pas gisteren uit een boom komen vallen, betekenen een aantal zaken voor mij en hoe ik verder weer wens door te gaan.

Vandaar dus deze reactie. XXXXX Ik reken erop dat je dit voor je houdt. Over mijn privacy wil ik graag zelf beslissen. Maar betrouwbaar zijn is een nogal fundamentele keuze en kan niet samen met aanrotzooiende idioten.
Het meest krankzinnige maar vooral letterlijk levensgevaarlijke wat je in knokken om "belangen van slachtoffers" kunt doen is niet open zijn!

En dan notabene omdat je er misschien wel wat geld uit kunt slepen.....of je uit haat tegenover die kerk (of wie of wat dan ook) op kunt blazen.
Daar doe ik niet aan mee, ik heb niets te verbergen. Ik hoef geen PR stunts met het leven van anderen, niet van kerkvolk, maar zeker niet van "slachtoffers" die op die wijze dader worden. Er zijn wat mij betreft te veel markten waar menselijke flarden liggen en nog heel lang zullen liggen om daaraan enig geloof te kunnen hechten of bussen waar je niet in kunt stappen omdat het mens naast je wel eens een bomgordel om kan hebben.
Dank je wel, vanmiddag was ook voor mij een heel goede ervaring. Het was fijn je op die rare en onverwachte manier tegen te kunnen komen, het gevoel hebbend en dus zo ook reagerend ook, alsof ik je al heel lang ken. Ook dat was redelijk waanzinnig, maar is wat mij betreft een vorm van mafheid die kracht geeft en ontroering en respect mogelijk maakt en laat kiezen voor betrouwbaarheid en het enige antwoord op het geweld wat machtsmisbruik is.
Mijn constatering over je XXXX
Dit tegen je uit kunnen spreken, daarmee de mogelijkheid hebben gekregen en nemend, me dat te realiseren, tegen 4 en in de nacht, na wakker te zijn geworden is daarvan het bewijs. Dank je wel daarvoor.
Ik wens ook jou je keuze vrijheden. Bedankt voor de mijne. Ik hoop van harte dat je niet in de valkuil zult hoeven vallen je te laten gebruiken en uitbuiten door zo'n club als Klokk of welke dan ook. Vooor jou én voor mij. Dan zijn we inderdaad slachtoffers. Ik heb liever het plezier en alles wat daarbij hoorde van vanmiddag.
Nogmaals bedankt dus! Weet je welkom.
Tot volgend jaar!



Geen opmerkingen: