zaterdag, december 24, 2011

Poging III Annie, neem jij me tassie effe mee?

Deetman ‘geen vertrouwen’ heeft in Joep Dohmen kreeg de journalist te horen van de persvoorlichter van de commissie ???

Dat zal toch niet die man zijn die zaterdag demonstreerde zo gek op Mea Culpa Bert te zijn dat mijn ogen uit mijn hoofd rolden bij die volslagen krankjorume vertoning over een paar boeken in wat tasjes, die inmiddels dankzij transparantie in toenemend aantal bisdommen en bishopaccountability via het internet beschikbaar zijn
Neeeuuuhh, da kan nie
Toch?
He, had ik nou maar opgelet bij rekenen, dan had ik tenminste geweten hoeveel 1 + 1 =

Hoedan ook er ging me er daar toch eentje compleet uit zijn dak op de simpele vraag of er al iets geregeld was mbt die tasjes + en dat Mea Culpa na afloop van die schaamteloze promotieschertsvertoning rondom slachtoffersvertegenwoordigers -waarom zou ik mij niet aan sluiten bij al diegene die Mea Culpa vervloeken door me een breuk te sjouwen aan een zooitje pillen waarvoor tenslotte ook zij zich een breuk hebben gewerkt -
Mijn kop woei er zowat af bij dat volstrekt krankjorume geblaf in antwoord op die natuurlijk volstrekt belachelijke vooronderstelling dat slachtoffers in de informatievoorziening maar beter even samen konden werken óók als zij hun eigen keuzes maken.

Het voor de hand liggende antwoord gossie da's vriendelijk van je,maar da's al rond, bedankt, had kennelijk niet in zijn boek "Ik ben dat machtsmisbruik zo spuug en spuugzat" gestaan.

Da kan toch geen persvoorlichter zijn geweest???
Of een secretaris?
Vast niet, díe vind dat slachtoffers hun mond open moeten doen en laat daarom zelf niks horen.

Geen opmerkingen: