zondag, december 25, 2011

Murphy's lurven en het schuifje van kind N van Joost Met De Grote Voeten


Zit je daar met een baard aan die Amsterdamse grachten zwavelstokkies te hakkuh

Je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd
en wat ik nooit begrijpen zal al worik honderd
hoe haal je het in je hersens
om me te belazeren en te bedonderen
ha je niet wat slimmers kunnen doen met al die wonderen?





Hetgeen overigens het vraagstuk opwerpt of een statiscus niet gewoon een zwamneus is met een stalen snuffert

Gevolgd door de constatering Jaja, ik weet het, en ik ben een suffert!


En zo heeft met een diepe buiging naar Joost en zijn Grote Voeten iedereen wat.

Rest een schietgebedje voor een van die grote broers van me die als summum een urmpie Joost cadeau deed want als die niet uitkijkt eindigt ie nog 's in de Feestcommissie in Rome
en leg dán zonder de Sterrewichelaar die jongens van de Cie. van de Geloofsleer maar 's uit hoe 't zit met bilokatie.

Geen opmerkingen: