vrijdag, oktober 14, 2011

Oproep

Er heeft ooit een prachtig affiche bestaan, ik vermoed uit eind jaren zestig/ begin 70 (maar daar kan ik gierend naast zitten), een soort voorloper van Loesje.

Niet zo heel groot, een zwart wit foto van een kotertje op het (nederlands achtig) strand met obligaat emmertje en schepje, boven de vraag "En als er nou 's oorlog kwam en we gingen er niet heen?".

Mocht er iemand zijn die dit leest en dat affiche ergens weet te liggen (of misschien zelfs hangen, staan) , of weet van wie en/of wat die was, (volgens mij was het anoniem) geef dan aub even een seintje.
Ik zou van dat orgineel heel graag een copietje of zelfs maar een beroerde foto of zo willen hebben.

(aanvullende info op dit amber alert: het exemplaar wat ik ken zou wel 's uit de regio Achterhoek/Twente of Groningen hebben kunnen komen)

Iedereen die nu 's wil gaan denken en kijken, in ieder geval erg bedankt! 't Zou prachtig zijn als het lukt.

En mocht het een foto/affiche zijn geweest van een niet anonieme hotemetoot (en/of club) mijn verontschuldigingen voor mijn barbarij, maar misschien kan die dan wel geen betere waardering krijgen.

Geen opmerkingen: