zaterdag, oktober 22, 2011


















Marijke, terwijl ik loop te denken wat ik hoe tegen je zou kunnen zeggen kijk ik op de klok en realiseer ik me dat ik moet rennen.
Daarom voor nu eerst maar even dit. Da's wat ik zelf in ieder geval hard nodig nodig, en misschien kun jij die ook wel effe gebruiken hoopte ik eigenlijk.
Mocht dat zo zijn, vangen !! ;-)


toegevoegd 23/10
20.01 u

ma 24/10 7.00 sorry Marijke, na woedende reacties van de
copyrighthouder met een advocaat
in antwoord op vraag om toestemming voor het gebruik
afbeelding z/w kleurplaat bal met spookhuis
het verkeerde spookhuis weer weggehaald. nl het zijne.
Nu desgewenst het jouwe nog, daar ging het tenslotte om :-) :-)




* Familienamen hier door mij weggehaald

1 opmerking:

crispina zei

Marijke, je hebt mij en anderen een hele hoop vragen gesteld. Een paar dagen terug bedacht ik wat mijn antwoord was. Maar zoals je kunt zien ging er het nodige mis.
Er kwam bovendien van alles en nog wat tussen... da's vervelend, maar ;t is niet anders.
Vervelend omdat je daardoor misschien ook wel het idee zou kunnen hebben gekregen dat ik je niet serieus nam, terwijl het tegendeel waar is/was. Maar wellicht is het gewoon niet het antwoord wat je verwachtte, of wenst(e), toch is het een bloedserieus antwoord. Maar soms duurthet bij mij ook effe voor ik de goede-of acceptabele- woorden heb gevonden die ik nodig heb.

En reken maar dat ik heel serieus ben, ik vind nl dat ik je dat serieuse antwoord schuldig ben. Ik heb door jouw manier van vragen ook het nodige van jou gekregen, dus een eerlijke ruil is het minste waar je recht op hebt!

Ik heb hier eerder geschreven wat mijn gedachten (en wens) waren mbt. een oproep over Zr. Monica waarvan inmiddels duidelijk is geworden dat die van jou komt.

En ik heb hierboven een plaatje neergezet van de olifant en de porceleinkast die ik al een paar jaar hier tegenover me in de boekenkast heb staan. (de andere is een stukje van een ander waarmee ik nu bezig ben). Het is dus niet zomaar een plaatje, het is een stukje uit mijn gereedschapskist.

En die geef ik je in antwoord én in ruil dan ook graag.

Ik weet nog niet of ik je de rest erbij wil/zal vertellen. Daar is het nu in ieder geval ook te laat voor en ik heb geeen zin meer om te denken, ik wil naar bed. Je hebt me de afgelopen dagen even genoeg laten denken...

Bovendien heb ik geen flauw idee of je dat überhaupt wenst te horen... dus dat werkt ook niet.
Mocht dat wél het geval zijn, weet je dan vooral welkom dat te zeggen, dan krijg je dat er in ieder geval bij!!

Je hebt met mij dat wel even genoeg laten denken een paar wat mij betreft voor mij erg zinnige dingen laten ontdekken, dus daar heb je behalve mijn DANK JE WEL Marijke, absoluut alle recht op ook!!
En zonder dat laten weten jouwerzijds beslis ik misschien (ooit) nog wel 's dat ik het toch wel opschrijf, ooit.
Maar dat weet ik dus nog niet.

Die porceleinkastolifant geef ik je in ieder geval graag. Je kunt het uitprinten en heel simpel in elkaar zetten als je dat wenst. Mocht je dat doen zie dan elke keer maar een knipoog van mij, wanneer je ernaar kijkt.

Nogmaals bedankt!