dinsdag, november 23, 2010

Hulp en Recht Commissie Deetman

----- Original Message -----
From:mij
To: secretariaat@hulpenrecht.nl
Cc: reactie@onderzoekrk.nl ; info@comsamson.nl
Sent: Tuesday, November 23, 2010 2:47 PM
Subject: Urgent gezien verstrijken termijn: Herhaald verzoek

Goedemiddag,

Mevrouw M (privë) stelde mij eind augustus (in telefonisch kontakt) op de hoogte dat mijn dossier (startend 2004) bij Uw commissie zou zijn terug gevonden

In onderstaande email dd. 10-11-2010 verzocht ik U mij te informeren of mijn melding bij Uw commissie door zijn gestuurt aan de Commissie Deetman.
Ik verzocht U mij hierover - schriftelijk - zo spoedig mogelijk te informeren.Enige reactie, zelfs maar een geautomatiseerde ontvangstbevestiging, Uwerzijds bleef echter uit.

Ik verzoek U daarom
- hernieuwd mij hierover te omtrent te informeren.
- Gezien de einddatum van mogelijkheid tot indienen van klachten/meldingen bij de Commissie Deetman 1-12-2010 dit binnen 2 dagen te doen.

Ik ontzeg U het recht mijn meer dan gerechtvaardigde meldingen bij Uw Commissie over zowel mijn jeugdverleden als wat er verder heeft plaats gevonden aangaande mijn klachten en Uw Commissie resp. de wijze waarop hiermee door anderen is omgegaan met mij alsmede met mijn kinderen nog langer te manipuleren c.q. traineren.

Hoewel m. i. volstrekt overbodig verzoek ik U daarom danook
- iedere informatie die U omtrent mijn situatie zowel destijd als (minstens) de afgelopen 6 jaar te doen toekomen aan de Commissie Deetman.

Ter vermijding van enig misverstand: dit betreft dus niet slechts mijn contacten/verblijf in de Voorzienigheid, gevolgd door contacten met/rond mn. de Voorzienigheid (en de Zusters van de Goede Herder/bisdom Haarlem)
maar ook contacten die er zijn geweest met naast mij "vertrouwenspersoon" en de juridisch adviseur, de contacten die er hebben plaats gevonden met Mevr ter Steeg en de Heer Rentinck (destijds) vicaris generaal alsmede de Heer Sinselmeijer ,
bovendien daarnaast , gezien de gedane uitlatingen overige personen in ieder geval zij betrokken/afkomstig uit/rond het Arieskonvikt /Aartsbisdom en stichingsbestuur en vrijwilligers van Stiching Rorate

op basis waarvan het, naar het zich vooralsnog laat aanzien, mogelijk was dat mijn "dossier 2004" zoek raakte.

Ik ontzeg zowel als burger als als RK gelovige U, Uw commissie en in ieder geval de hier bij genoemde personen cs. of wie dan ook verder binnen de RK Nederland die hierbij betrokken is geweest en ik in ieder geval in dit stadium niet eens wens te benoemen dan wel gelukkig niet eens verder weet noch wens te weten het recht welbewust maar aan te rotzooien met de geestelijke gezondheid van mensen, van mij, en daarvan bovendien op de hoogte te zijn geweest resp. anderen daartoe aangezet/aangemoedigd te hebben.

Ik ontzeg het recht op deze minachting van Leven zowel in het verleden als gedemonstreerd in het recente heden die geëefectueerd kon worden door machtsmisbruik, die kennelijk op het verleden en becalculeerde desinteresse op een overdosis domheid dat daar wel mee door gegaan kon worden gevestigd was.

Ik ontzeg U het recht dit dan maar ten koste van de Nederlandse belastingbetaler resp. van mij en mijn gezin/familie te laten komen.

Ik wens - mede namens mijn ouders - de geloofsvrijheid van mij en mijn kinderen gegarandeerd te zien

Ik wens - mede namens mijn ouders als rk gelovigen alsmede hun en mijn burgerlijke rechten destijds op basis waarvan ik in de Voorzienigheid terecht kwam en daar bleef - deze rechten geefectueerd te zien.
Mijn ouders kozen zeer welbewust en met grote consequenties vandien bij hun huwelijk voor een RK huwelijk, c.q. overgang tot de RKK en de RK opvoeding van hun kinderen, van mij.
Dat impliceert naast mijn eigen verantwoordelijkheden mbt mijn eigen leven en dat van mijn kinderen
in ieder geval op dit moment op grond van de ernst van zowel mijn (aantoonbare! ) jeugdervaringen en de gevolgen daarvan, en dus ook mijn ervaringen met dit deel van de RKK Nederland de Commissie Deetman geinformeerd wordt, opdat hun keuzes, mij en mijn kinderen recht gedaan wordt resp. ernstig onrecht wordt erkend.

Waartoe ik -als vanzelfsprekend mede in naam van mijn ouders! - wens dat de Commissie Deetman naar behoren geinformeerd wordt zodat gedane beloften en toezeggingen naar eer en geweten waar gemaakt kunnen maken.

Vervolgens zie ik dan wel weer verder.

Ik ga dan dus ook uit van Uw medewerking.

Met groet


CC Commissie Deetman, Commissie Samson
Tevens open op mijn weblog.




----- Original Message -----
From: mij
To: secretariaat@hulpenrecht.nl
Cc: Onderzoek Kerk ; info@comsamson.nl
Sent: Wednesday, November 10, 2010 11:02 PM
Subject: doorgave meldingen aan Cie Deetman

Goedenavond,Uit de media begreep ik dat Uw commissie zo'n 12 00 meldingen over mishandeling en seksueel misbruik heeft doorgestuurd naar de katholieke instellingen zou hebben doorgestuurd naar de commissie-Deetman.Ik begreep tevens dat dit meldingen betreft waarvoor de betreffende melders hiertoe schriftelijk toestemming hebben gegeven.

Geen opmerkingen: