vrijdag, november 05, 2010

Léonards 5 kantjes en het gebruik van slachtoffers Modest proposal

En dan mag iemand mij toch nog 's vertellen wat de man in vredesnaam anders zegt dan wat er, gericht op de toekomst en noodzakelijk preventie-beleid open en bloot buiten België besproken wordt, recent door allerlei geledingen in de samenleving in Duitsland besproken op de 2e ronde tafel conferentie of in Nederland het geval is.

Of in de RKK steeds meer vorm krijgt.

't Zou misschien is het toch wel handig en vooral heel opluchtend zijn dat ze met die kennelijke juryrechtspraak van het ganse volk -U kunt stemmen via de reclame inkomsten van Uw krant -die ze er in België op na schijnen te houden zoals een parachuteproces liet zien niet helemaal de mogelijkheden weggooien die internationaal waarheids- en verzoeningscommissiewerk aan het ontdekken en ontwikkelen is en daar godbetere het dan ook nog eens de jeugdslachtoffers voor te gebruiken, de dankzij Mea Culpa toch echt voor iedereen zichtbare Devillé cs. wisseltruc geheel conform de rechten van de man in de kerk uitgehaald tijdens die Romeinse feestweek in Gent.

diplomatieke post aan William Levada:
slachtoffer gered-stop-patienten overleden -stop - stop Mensenrechten -stop -kusjes - stop
de belgische bisschoppen.


5 kantjes
...
Tot zover de verduidelijkingen die ik meende te moeten geven naar aanleiding van de recente
commotie. Het lijkt me dat ik deze uitleg verschuldigd was aan die mensen die ik onvrijwillig
heb gekwetst door de aanleiding te zijn van zoveel kritiek, misverstanden en misvattingen. Ik
hoop hierdoor opnieuw vrede te bezorgen in vele harten. Ik spreek opnieuw mijn diepe
medeleven uit met alle slachtoffers van misbruik, en onderstreep nogmaals mijn vertrouwen
in alle pastorale actoren op het terrein – priesters, religieuzen of leken – die zich gewetensvol
van hun taak kwijten. Ik voel hoe kwetsbaar de Kerk op dit moment is en herhaal mijn
vertrouwen en dankbaarheid tegenover alle christenen. Dank voor hun gebed en hun inzet;
dank aan hen die “dag na dag bouwen aan een meer menselijke en rechtvaardige wereld, het
Evangelie uitdragen en werken aan de opbouw van een Kerk van de toekomst”

Geen opmerkingen: