vrijdag, november 12, 2010

afhandeling; PR tranen waar media zich voor leenden, met mijn dank aan de RKK Nederland en haar gelovigen, mijn speciale dank Hulp en Recht en Rorate


Zie voorgaande
en zusters onder de bogen
















----- Original Message -----
From: crispina
To: info@bertsmeets.nl
Sent: Friday, November 12, 2010 11:26 PM
Subject: correctie Zoetermeer
Bert, een correctie en verontschuldigingen mijnerzijds, ik haalde mbt de krantenberichtgeving om voor de hand liggende redenen Zoeterwoude en Zoetermeer door elkaar.
Wil je ter vermijding van misverstand dit en mijn verontschuldigingen ook even aan die betreffende heer doorgeven? Waarvoor mijn dank

----- Original Message -----
From: Bert Smeets
To: crispina
Sent: Friday, November 12, 2010 12:43 PM
Subject: grens
Hallo ... (mijn naam weggehaald)
Nogmaals wil ik benadrukken dat we op ons blog geen anonieme berichten willen wanneer dit uitmondt in gescheldt. Alleen onder bepaalde omstandigheden, wanneer privacy mensen daartoe dwingt, is er een rede om anoniem te zijn. Ons blog is 'geen stijl' forum met laffe beschuldigingen en vervelende polemieken. We willen de energie die we hebben niet verspillen aan deze teloorgang in onze moderne media-cultuur.
Moge duidelijk zijn dat je anoniem blijft 'comments' leveren maar begrijp onze grens ook.
grt
Bert
Bert Smeets
MeaCulpa United stichting
http://www.meaculpa-media.com/
0031 (0) 6 25 26 20 36


On 11 nov 2010, at 07:40, crispina wrote:
Wellicht kun je even aan die betreffende man doorgeven dat er nogal wat krantenberichten te vinden zijn mbt dekenaat Leiden (w.o. dus Zoetermeer) uit de periode die hij beschrijft. Mogelijk kan hij ze gebruiken.

Hierbij bovendien een algemener artikel, van belang ivm de verschuiving leeftijden in het jongerenpastoraat op het moment dat homofiele pastoraal werkers in de kerk zich aan het organiseren zijn via COC uit nogal wat eigentijdse discussies/berichtgeving blijkt dat dit een belangrijke stimulans was voor het doen accepteren van pedofilie in de kerk resp. de legitimering ervan.

Hoop dat iemand er iets aan heeft
<13051978.jpg>

Geen opmerkingen: