zondag, november 14, 2010

afgezakte eksterogen


X vertelde deze week hoe hij jarenlang niet heeft willen horen wat ik zei, 't resultaat vertelde hij van een priesterschool.
Hij is nu Boedist. Weet ik al jaren.
Ik rijk. Wist ik. En verslikte me in de Sopa da pedra met een Bibelebontse lepel uit een Bibelebontse nap en de schoonheid van een artikel wat me een paar maal verbaasd in die lepel laat kijken om te zien wat er nu toch in die soep drijft.
Misschien is dat wel mis in de berichtgeving en moet dat Vaticaan gewoon een nieuw museum openen met zo'n enthousiaste vogel die kan laten zien hoe mooi het is en dat het werkt. 't Angelusklokje en dan heeeeeeeel hard luiden, ziet ik verkondig U de blijde boodschap!
De rest is al bekend, of Rigali die kennis nu wel of niet wenste te verbieden.
Phoe, liep ik ff een paar rondjes soep achter!

Met een hele brede lach naar een non die bij háár Angelusklokken de klepel van de Heilige Geest in het geheel miste en het er dus hoogst persoonlijk met de soeplepel bij wijze van scepter maar in ramde.

Geen opmerkingen: