maandag, februari 02, 2009

De incestueuze familie; toeleveringsbedrijf voor Zwijnstein


De ranzige boter op het hoofd doen de mijters van de digipausjes glibberen tot over de oren.

Noud Maas
Forum: Actuelezaken. Geplaatst op 2/2 '09 1:03u. Onderwerp: Dreigmails en andere (posts: 40 )
Op 2 februari ’09 00:44u schreef M:Ik wist niet en weet NOG STEEDS NIET hoe ik in de kathedraal kan komen zonder dat te zien is: "M komt de kathedraal binnen".Dus is mijn vraag, nogmaals:HOE kan ik/een ander dat doen? Die vraag is al door meerderen gesteld.


Wees niet bevreesd M. Niemand (zelfs de moderator niet) kan de
kathedraal binnenkomen zonder dat te lezen valt dat de betreffende persoon binnenvalt.


bron
bron van de informatie mijnerzijds: een moderator buiten dienst waarover geen verdere informatie, hij verzocht mij hierover verder te zwijgen, en priesters.
Menig oud-rorator al jaren allemaal op de hoogte zwijgt nu, glibberend zonder digipauselijke mijters op die gezamelijke glijbaan van de smerigheid.

Tip: als je genaaid wordt, weet dan tenminste door wie, kun je altijd nog kiezen of je dat wenst. foto van Fleteren

...In groter verband wordt hypocrisie ook toegepast als politieke strategie voor het bereiken van al of niet verborgen doeleinden
Richard Sipe: Hypocrisy is the greatest moral failure.

Geen opmerkingen: