zaterdag, februari 28, 2009

Benen in Oeteldonk

Citaat:

Forum: Maatschappij en wereld. Geplaatst op 26/2 '09 12:14u. Onderwerp: "Verouderde Romeinse machtsstructuur zal zich uiteindelijk moeten aanpassen"

Ik ben ook slachtoffer van deze bende,In de jaren ’80 op het verkeerde been gezet, daarom de kerk verlaten. Het is omdat ik op een bepaald ogenblik het kerkelijk recht moest gaan doornemen, dat ik tot inzicht kwam dat er iets niet klopte. Heb een hele tijd met mijn geweten gevochten, tot er een verzoening gekomen is met de RK-Bisschop. Alhoewel dit alles gebiecht heb, blijf er een gevoel van schuld en onmacht.Dit reken ik deze mensen zwaar aan. Ik weet dat we moeten vergeven, maar in dit geval is het me zeer moeilijk, niet omdat vergeven op zich niet zou kunnen, maar omdat ze gewoon blijven volharden in hun boosheid. Het word tijd dat ook de Roomsgetrouwen zich gaan groeperen samen met de Roomsgetrouwe bisschoppen als die er nog zijn.

28 mei 2006, rorate ontmoeting Den Bosch
3e persoon - muv rooms-gezinde schoenen aan een stel prima benen- geknipt.


bronnen: rorate forum

Geen opmerkingen: