woensdag, december 05, 2012

Nós tenemos muitos nabos !!



----- Original Message -----
From:  *
To:  Mij  (crispina)
Cc: 'Bert Smeets'
Sent: Wednesday, December 05, 2012 4:35 PM
Subject: RE: Oogst Bleijerheide Fw: Correctie: 2e link vergeten Fw: is 1 en 1 twee of één ?
Beste XX  (Crispina)

Ik ken je niet maar toch, mijn excuses voor de eventueel ontstane verwarring, ik heb jouw naam gelezen als een bekende echtgenote van een van de overlevers.
Keep up the good work, ik evalueer dit voorval ZEKER nog met Bert.
Mijn toezegging “ sticktly private”  blijft gehandhaafd, ik verwijder per omgaande al jouw mails uit mijn in-box en bestanden.
Vertrouwen en groet,
*


Van: mij   (crispina)  [mailto:  @ l]  
Verzonden: woensdag 5 december 2012 1:14  
Aan:  Bert Smeets CC:  * 
 Onderwerp: Fw: Oogst Bleijerheide Fw: Correctie: 2e link vergeten Fw: is 1 en 1 twee of één ?

Bert, het zal je duidelijk zijn dat dit niet de basis is waarop wij afspraken email contact te hebben.
Dit is daarmee dus ook niet privé.
Oftewel: mijn neus!!!
Ik  (Crispina) 





----- Original Message -----
From:  mij
To: Bert Smeets *

Sent: Wednesday, December 05, 2012 1:04 AM
Subject: Fw: Oogst Bleijerheide Fw: Correctie: 2e link vergeten Fw: is 1 en 1 twee of één ?

Sorry ik drukte weer 's te rap op 't verkeerde knopje
Dus viel de 2e zin weg.  Dan maar in 2-en dus

Behalve dat ik inderdaad erg benieuwd ben wie die   X  wiens telefoonnummer je ter overleg en afstemming je  zou willen
Wat valt er in vredesnaam te overleggen wanneer (voor de zoveelste keer!! ) een reactie op dat blog niet wordt getolereerd????

(Dan dus maar meteen toegevoegd: ) Dan gaat het volgens mij niet over overleggen, maar  slechts over afstemmen op een manier waaraan  niet alleen een buitengewoon onaangename  lucht zit maar ik zoals bekend mag worden verondersteld nog een paar zaken meer over vind  en mij niet voor leen. 

IK  (Crispina)


----- Original Message -----
From:  mij (Crispina )
To: Bert Smeets ;  *

Sent: Wednesday, December 05, 2012 12:50 AM
Subject: Re: Oogst Bleijerheide Fw: Correctie: 2e link vergeten Fw: is 1 en 1 twee of één ?

Wie is ?????

----- Original Message -----
From:  *
 To:  mij (Crispina ) 
Sent: Tuesday, December 04, 2012 12:18 PM
Subject: RE: Oogst Bleijerheide Fw: Correctie: 2e link vergeten Fw: is 1 en 1 twee of één ?

Kan je van op aan ... (ik, Crispina)

Doe me de mobiel van jouw of  effe, telefonisch overleg vind ik veel belangrijker dan mailen, we kunnen dan sneller afstemmen

Groet,

*

Mob:



Pietje Puk MCU,  echt genoot
aanvulling  6-12  0.11





(ter vermijding van enig misverstand:
 Kwispeldoortje is niet het monument  
voor misbruikte kinderen Hengelo 2012  van 
 dr. Anke Bisschops en Frans Hoeben en de parochie 
opdat Hoeben en "aartsbisschop  weer door kunnen" )

Geen opmerkingen: