vrijdag, juli 02, 2010

Retour Nairobi; een badmeester is geen kerkelijk functionaris, kerkelijk functionarissen daarentegen...


















Over sprookjes
en seksueel rascisme

En wij, mijnheer Deetman, blijken een probleempje te hebben. zie de Personal Bill of Rights!
Want ik heb het verhaal van de Hokey Pokey ontdekt,

En er is geen ene professor of feministisch theoloog in het land laat staan welke echoput dan ook die me dát af zal nemen.
Want dat, dat kreeg ik van mijn moeder!
En het bestond al voor mijn haren moesten worden afgeknipt.
Uit bescherming tegen een geweldadige idioot. Een non.

Vroegere slachtoffers kunnen best psychiaters nodig hebben om de waanzin van kerkelijke functionarissen te snappen, en soms ontdekken ze het gewoon zonder professoren. Of feministische theologen.
Omdat ze gek zijn op glimoogies!

Geen opmerkingen: