dinsdag, juli 13, 2010

Wie of wat is deze man?

copietje via/van Mea Culpa

(uploaded Youtube dd 13-5)

13-7-2010 7:19:58 (GMT Daylight Time, UTC+01:00)

Môgge,

Jezus doet oproep????

Ik heb geen flauw idee wie deze mijnheer Patrick Chatilion Counet, die hier zijn bekentenis aflegt "IK WEET OOK dat een aantal daders van plan zijn zich te melden" is, maar is dit dezelfde waarvan ik op klik

over zijn fietsvakantie lees dat hij

"Op dit moment is hij in opleiding tot rechter aan de kerkelijk rechtbank van het aartsbisdom. En je zou kunnen stellen dat hiermee de cirkel rond is."?

Help me aub effe terwijl ik mijn broek op hijs.
crispina

1 opmerking:

Unknown zei

Deze man is Patrick Chatelion Counet en dat is ondergetekende. Om misverstanden te voorkomen en misschien ook verdriet en boosheid weg te nemen, wil ik heel graag zeggen dat ik geen daders ken die niet al bekend zijn bij justitie of bij de slachtoffers zelf. Als men meent dat ik op een doofpot zit waaruit ik geen namen laat ontsnappen, dan is dat een onjuist beeld. Ik beschouw het als mijn plicht stafbare feiten die mij ter ore komen aan het Openbaar Ministerie voor te leggen. Excuses voor eventuele misverstanden daarover.
Patrick Ch C