woensdag, januari 11, 2012

Slachtoffers en daders; Het gezicht van het kwaad. Pruimenjam caseira


!Let op: de autenticiteit van deze brief is, door mij, o.m. tgv Kerst/eindejaar nog niet gecontroleerd op autenticiteit bij de schrijver.

Ik ga - in vertrouwen op en mijn respect in mijn bron vooralsnog uit van de autenticiteit hiervan.

De voor de hand liggende tijd-van-het-jaar-belemmering was gezien de perversiteit van het gebruik van statistieken als wapen in het geweld gepleegd tegen RKK kinderbeschermings afhankelijke zorg-ontvangers en wat dit voor mij persoonlijk heeft betekend zonder meer een meer dan welkom excuus, wat niets met de bron te maken heeft of ooit had.
Integendeel!

In de RKK criminaliteit gepleegd op kinderbeschermingskinderen zijn wapens gebruikt die het geweld van seksueel misbruik vele malen overstijgd.

Ontkenning daarvan is verraad van kinderen- en vrouwen Rechten en -belangen;
Mensen Rechten!

Ik heb bovendien uit voor mij betrouwbare bronnen begrepen dat de Fa. Klokk & Ko zowel als Mea Culpa United deze brief ook - en al langer dan ik - kennen, c.q. hebben gekregen.

Slachtoffergroepen die deze informatie niet openlijk ter beschikking stelden hebben een andere agenda dan de belangen van slachtoffers, van Mensenrechten.

Dat is een agenda van handelaren in generatie overschrijdend mensenleed en destructie.
Dat is handel in Mensenlevens!

Er staat vast wel ergens een omrekentabelletje van 33 zilverlingen naar huidige Euro's.
Ik ben benieuwd naar wat omgezet in een tabelletje de waarde van democratie dan zou zijn.


















Ik beken dat ik blij ben dat ik nog nooit wc-rollen heb geteld.
Dank je Carla, dank U, Philip.

Geen opmerkingen: