vrijdag, januari 27, 2012

antwoord aan Professor Merkelbach je hebt me belazerd, je hebt me bedonderd



uh, om te beginnen door beter naar de paus te luisteren, Professor?
Als die lastige dingen zegt in diplomatenklasjes
en dan weet ik er nog wel een paar
Er ontbrak kennelijk iets aan uw raster
Dat heet in het Belgisch: schuldig verzuim
Mijn 2e suggestie is dan ook de aanbeveling iets aan Neerlands taalgebruik te doen want omissie is bepaald geen eyeopener en als zodanig strijdig met de Mensenrechten in het bijzonder die van Kinderen en Vrouwen
Zuiver wetenschappelijk gezien, Professor, kunnen de bellen maar beter gaan rinkelen.
Maar ja, ik ben natuurlijk geen wetenschapper.
Ik was een kind, ik ben een vrouw en werd als zorgafhankelijke kind - als jongere- seksueel misbruikt door 2 vrouwen. Aan beide heb ik zélf een eind gemaakt.
De een viel binnen de walgelijkheden van de RKK zo'n 1000 jaar terug en wat veel belangrijker is dat ik daar dankzij een mammoedt zélf dat einde aan heb gemaakt leerde de Cie. Samson mij.
Ik had een directrice met hersens.
Maar ik werd kennelijk mede door jou belazerd en bedonderd, want de tweede, heer Merkelbach,
viel volledig binnen zelfs jullie -nl-uitgeklede definitie!

Dank U professor Wagenaar.
Ik hoefde mij niet te laten belazeren en bedonderen !
Niet door mijzelf, maar al helemaal niet door hotemetoten.
Ook mammoedten hebben grenzen. Dát leerde Wolters mij, zo'n 500 jaar terug al.
Wist hij veel.
Dat deed ie zomaar, spontaan.
Door een heel gemotiveerd vervelend mannetje met hersens te zijn. In de media! Over clowns en nog zo wat tunnelvisies.
Want aan andere wetenschappers heb je niks!

En U heeft een probleem, heer Merkelbach.
U was niet deskundig. En dát had een collega professor u zonder enig probleem kunnen vertellen! Daar is Mevr. Monteiro namelijk professor in.
Er was kennelijk een andere agenda.

Geen opmerkingen: