woensdag, januari 18, 2012

Respekt !!! voor een 13 jarige; wet van Murphy






Hoorzitting Veiligheid en Justitie?

Zolang er op deze wereld jongetjes gebruikt worden door terroristen hadden ze beter kunnen beginnen desnoods beeindigen niet met het herdenken van de lange zit op tribunes maar met het gezamelijk uitspreken van respekt voor een 13 jarig Mijnheer!
Waren we in één klap weer van een hoop slachtoffers afgeweest.

soldaten verdacht van kindermisbruik in Afghanistan

NRC 18-12-2011

Twee Britse soldaten hebben mogelijk een Afghaans jongetje en meisje van beiden tien jaar oud misbruikt. De Britse autoriteiten hebben een officieel onderzoek ingesteld, aldus persbureau AP.

De soldaten zouden het misbruik hebben gefilmd, meldt de Britse krant The Sun. Meerdere laptops zouden in beslag zijn genomen in het kader van het onderzoek.

De verdachte soldaten zouden hun video’s van het misbruik hebben laten zien aan collega-soldaten.

Afghaanse president ‘diep geschokt’

De Afghaanse president Hamid Karzai laat weten dat hij diep geschokt is door het bericht dat de Britse soldaten de twee kinderen aanmoedigden hen te betasten.

Het Britse ministerie van Defensie wil echter geen uitspraken doen over de precieze aard van het misbruik en laat ook niet weten of de soldaten in actieve dienst blijven zolang het onderzoek loopt.

Een ministeriële verklaring stelt vandaag slechts: ‘We nemen al dit soort beschuldigingen extreem serieus. Maar het zou opgepast zijn verder in te gaan op een lopend onderzoek.”

Beschuldigingen kindermisbruik komen bovenop eerdere ‘immorele incidenten’

Het Britse misbruik incident komt bovenop de toch al oplopende spanningen tussen de internationale legertroepen en de Afghaanse regering. Vorige week lekte er ook al een video uit waarin Amerikaanse mariniers urineren op de lijken van vermoedelijke Taliban-strijders.

Woordvoerders van Karzai veroordeelde wat het “een toename van recente immorele incidenten onder buitenlandse soldaten.”

Het is de eerste keer dat er beschuldiging van kindermisbruik spelen

tegen Britse soldaten in Afghanistan of Irak.


bron







Wie was er verantwoordelijk voor het psychiatrisch geweldadig zijn van die non in de Voorzienigheid met haar verkrachtende Russen angst?
Voor de gruwel van die onbegrijpelijke en waag het niet om niet te lachen Lumumba in blik?

Wie was er verantwoordelijk voor de dood van mijn vader?
Ik? Omdat ik hem niet kon vertellen over dat mishandelende sekreet?
Ik omdat ik mijn broertje verdedigde ?
Mijn kleine grote broer omdat hij mij verdedigde tegen dat rammende sekreet?
Ik omdat ik er van een verdieping hoger bij moest zijn wanneer zij hem na een nat bed een wasbak rond sloeg?
Ik? omdat ik bang was in het donker?
Ik? Omdat niemand dat mens op haar gezicht sloeg?
Ik? Omdat de Staat der Nederlanden het goedkoper vond haar kinderen toe te vertrouwen aan een niet gecontroleerde psychiatriatrische idioot met een hoge muur erom heen?
Ik omdat al was Joost met de grote voeten er dan niet ik in de God van mijn ouders en mijn grootmoeder geloofde?

Wie is er verantwoordelijk voor de snotneus van dat halfhuilende manneke met bomgordel die in het Paradijs geloofde waar ik terwijl mannen achter zandzakken hun wapens om hem richtte met afschuw naar zat te kijken?

Die non waar iedereen voor boog en in de tram voor opstond omdat ze het probleem voor ze oploste?

Wie is er verantwoordelijk voor een geimproviseerd explosief waardoor een 25 jarige korporaal sneuvelde wiens ouders en misschien wel zijn gezin zijn in memoriam lezen in het zelfde blad waarin een kinder misbruikende geestelijk raadsman geeerd wordt?

Die haatzaaiende gestoorde oude man vanmiddag die - alsof dat beschaafd zou zijn- met égards door een volksvertegenwoordiging op Veiligheid en Justitie werd bejegend ?

Laat naar je kijken, en dank de hemel voor mannen als Wolters, je werd te kakken gezet door een 13 jarige veteraan !!

Geen opmerkingen: