zaterdag, november 19, 2011

Gezocht !! Informatie over André Beemster


"Andre Beemster maatschappelijk werker in dienst van Pius X en van Groenestein.
En later als DIRECTEUR van de KATHOLIEKE KINDERBESCHERMING heeft kinderen sexueel misbruikt(waaronder mijzelf) ; bij navraag om de BAC beklagzaak te starten is het door hulp en inzet van mijn Advocate ** zoeken naar een dood spoor nergens is te vinden dat A.Beemster in dienst is geweest bij de Pius X.
De zoektocht brengt zelfs Bisdom R’dam tot een reactie;”Ja Pius X lijkt wel heel katholiek te klinken maar hoeft dit niet te zijn,en A.Beemster nee niet bij ons aangenomen,nee ook niet bij ons weet een andere stichting te vermelden die in die tijd Groenestein aanstuurde.

Als troost aan alle Beemsterslachtffers kan ik melden dat A.Beemster door de inkomende klachten indertijd met zijn staart tussen de benen na een schorsing niet meer terug is gekeerd op zijn werk.
[...] "

3 opmerkingen:

Pietje Precies zei

Beemster heeft WEL bij Pius X en Groenestein gewerkt. Ik heb bewijs.

Unknown zei

Piet kan je contact met me opnemen via snakeman222@hotmail.com

Unknown zei

Ik heb hem meegemaakt in Gŕenesþeijn en later werkte hij bij de katholieke kinderbescherming aan de prins hendrikplein in Den Haag.