vrijdag, november 25, 2011

Geachte Mevrouw Samson Ik durf het haast niet te vragen, maar uh



daar Uw politiek mij inmiddels niet slechts de oren maar ook mijn neus uitkomt en de keuzemogelijkheden inzake het aanvullend ziektepakket alsmede het belang wat ik hecht aan een integriteitsbeleid van de overheid stel ik er geheel conform mijn opvoeding er van uitgaande dat de Heer Deetman cs. dan wel Slachtofferhulp Nederland voor Uw ministerie geen voorliggende voorziening is prijs op U te laten weten dat indien de port hiervoor een obstakel is ik ter voorkoming van het bezoek aan een KNO arts bereid ben de zegelkosten* zelf te dragen, zou ik dus misschien mijn brief effe kunnen krijgen?



"Om het contact met de melders levend te houden, heeft voorzitter Rieke Samson onlangs een brief aan alle melders gestuurd om iedereen persoonlijk te informeren over de voortgang."

* TNT Post gewicht in gram 0-20

Geen opmerkingen: