woensdag, augustus 08, 2012

Investeringsadviseur. Jan Schafraad: "Dus als ik bemoediging geef in een kerk, dan betalen mensen toch?" "En iedereen kan dat, zegt U?"

bron

Date: 21 juni 2012 13:59:22 GMT+02:00
Subject: Schtriftelijke behandelingen
mr,
Is het nog mogelijk om de zittingen die ik nog moet bijwonen schriftelijk te laten behandelen?
Ik weet dat ik een losbol ben maar na ontelbare slapeloze nachten en een hoop getril in mijn vingers geef ik me eigen niet veel kans op een gegronde afloop.
K heb zeker klachten die Dino niet kan ontkennen,
maar toch vertrouw ik die van Oosten niet.

Date: 25 juni 2012 20:13:02 GMT+02:00
Subject: Schafraad
Hallo,
Ik vind het verschrikkelijk om het te vertellen maar ik ben vanmorgen bij Schafraad thuis geweest.
Hij was heel ontvankelijk en bood me aan om verschillende zaken af te wijzen, waar ik eigenlijk tevoren heel bang voor was.Zo was ik erg bang dat hij een aanklacht wegens smaad zou indienen samen met die van Oosten en dat zou dan ongeveer 80.000 euro gaan kosten aan advocaatskosten.
Dat heeft me de hele donderdagnacht (dus 21 juni) bezig gehouden.
Dat heeft mij al gelijk doen besluiten om de zaak af te blazen. Bovendien duurde het ook al zolang met al dat geprocedeer zonder een beetje resultaat.
En 80.000 euro dan kan ik gelijk het huis gaan verkopen en dat in deze tijd....Een kind die in X studeert en in de AOW.
Geen prettige toekomst dus.
Maar goed,
Ik besef dat ik nu een hoop mensen voor de kop ga stoten maar ik zag geen andere mogelijkheid om onder dit gewicht uit te komen. Misschien had ik er met jullie over moeten praten, maar ja, dat is het bekende als-als.
Een kat in het nauw.....

ma 25-6-2012 20:36
Ik heb niet meer verteld als dat ik alleen was gekomen omdat ik bang was voor die claim die wellicht zou zijn gekomen. ( daar heeft klager 3 de donderdag de 21e wakker van gelegen!!)
Ik zag me eigen al op een flatje zitten met de kids 12 hoog in het L.

ma 25-6-2012 22:43
Schafraad beweerde dat de advocaatskosten tot nu toe ca. 80.000 zijn geweest.
Of dat klopt is niet aan mij om dat uit te zoeken, toch?
Mij was het belangrijkste dat ik weer rust kreeg na maanden van angst voor claims

From: A.A. psycholoog
Cc: J.Schafraad
Sent: Thursday, July 05, 2012 4:19 PM
Subject: verslag eerste gesprek Geachte Heer,
Hierbij stuur ik U het verslag van het eerste gesprek. Als U het eens bent met dit verslag zou U dit kunnen doorsturen aan de Heren B en K. Een van hen heeft daarom ook gevraagd. Het verslag geeft duidelijk aan dat U niet door ons onder druk gezet bent om uw verklaring in te trekken.
Wij spraken over de mogelijkheid dat U B zou vragen om een kop thee bij hem te komen drinken. Ik denk dar het verstandig is om hem eerst dit verslag te sturen voordat U hem opbelt. Dan kunt U eerst zien hoe zijn reactie is.

bron 

Geen opmerkingen: