vrijdag, januari 27, 2017

Nou, daar zit je dan

De eerste kop koffie nog niet klaar, mijn hoofd volgens mij inmiddels redelijk uitgetold van een doofpot van meer dan weet ik veel hoeveel jaar, zo ver uitgetold is dat hoofd nou ook nog weer niet,  en dan schijnen we het over dezelfde doofpot te hebben.

Pleite Ard van der Scheur, Veiligheid en Justitie en centen

Holy shit

En dat alles door een knap ingewikkelde beslissing: openbaarheidsmaand

Yeahhhhhhhh Deetman.........

Veiligheid en Justitie
me neus !!!

Ik denk dat het de eerste keer is dat ik in mijn leven ooit aan mijn mogelijke, eventuele achterkleinkinderen  even een biefje moet schrijven: sorry!
en dat maar even met een paperclippie aan de foto van van der Scheur en Rutte  in het familie archief moet stoppen.

Ik ben één van die Nederlanders die precies weten waar ik was toen Kennedy vermoord werd
In bed, op de slaapzaal van Angela, Rudolfa met nachtwacht, term voor kinderen die slapen bij het wisselen van de wacht.
En maakte ons wakker.
Er moest nodig gebeden worden en wel acuut ook.Waar overigens ook nodig 's een onderzoek naar gehouden worden: hoeveel kinderen in welke leeftijdsgroep werden er die avond wakker gemaakt en uit bed gehaald om te bidden om...tja wat had God dan moeten doen whose side are you on,
welke vraag kennelijk niet speelde bij de maanlanding dat was pas een paar dagen erna van enige interesse, echter weer wél bij een nachtelijk college wat is een glazen kaak, met de gebedseenheid op deugdelijke afstand, zodat ik mijn eerste glas bodempje vermouth in iets viezigs met een stokje kreeg en whose side are you on geen enkel punt was; ik weet de andere kant nog steeds niet.  Wél dat het het een van de resultaten van wegloperij was: koningin van Lombardije zegt nee, pakt een fiets en gaat, 't zal die kant wel op zijn, leve de ANWB en wég slimme plannetjes van Justitie en veiligheid; vanaf dat jaar ging het bergafwaarts met 's Landstempelaar, overgeplaatst kon als overbodig weer
terug naar de fabriek, inkt laten staan graag voor de bonnetjes, die moeten nog afgeleverd worden bij het Stadsarchief, neem Soete Lieve Gerritje dus maar mee, opdat wij Zr. Theodora's schrijfhand in eere kunnen Hoogachten
d:

whose's side are you on, boys back in village

Maar er zullen er niet zo veel zijn geweest die zullen hebben gesnapt waarom ik nu toch zo chagarijnig voor deze etalage heb gestaan toen ik een stevig aantal fietsen later een stempel terug vond aan de verkeerde kant van het poortje van het Burgerweeshuis en ik wél besloot dat ik blut was maar geen fototoestel bij me had dus de Amsterdamse bevolking géén schenking inzake de RKK -N emancipatie deed,

Maar je moet toch wel aan de hand van een stel Canadezen Canada hebben ontdekt om te weten
dat die potentiële achterklein kinderen van mij  die foto moeten zien you're living on stolen property
en er dan vast ook nog wel een of andere goochemerd is die zal zorgen dat ze ooit ontdekken dat berliner berliner  niet de verkoopkreet is van een portugese berlinerbollen verkoper op het strand maar van een Amerikaan in Berlijn

Maar op de vraag oma waar was jij toen Veiligheid en Justitie viel is er dan die foto met dat gepaperclipte briefje: sorry, gevalletje doofpot en ik zat -bijna -aan de koffie
Holy shit

Dan is daarmee de rest best even uit te leggen: 1 + 1 =


en als je de rest wilt weten dan zoek je dat toch gewoon effe op?
Maar niet nu, nu gaan we naar het strand en daarna even je huiswerk. Ga je mee?  Dan zal ik je een verhaal vertellen over pygmeeen en van een hele oude vriend van me die iets kon wat ik nooit heb gekund: fluiten. Nog steeds niet. Hij kon het zelfs op zijn vingers
Een dat deed ie dus op zijn werk ook als ie van het ene hokkie naar het andere moest lopen.....zomaar op de gang.
Behalve als Deetman binnen kwam. Dan mocht ie zijn deuntje niet fluiten, want dan wist ie dat dat gedonder op zou leveren en 'm dat z'n kop kon kosten.
Maar dat was toen plein 40 - 45 nog bestond, neem jij de handdoeken mee?



Geen opmerkingen: