woensdag, januari 18, 2017

Way hay and up she rises; ze dan was óók nog 's gemeenteraadslid en en en én Tante Truus


behalve van die grote smoel in het bisdom Haarlem, natuurlijk.
Maar die zal dan weer wel een zooitje heerooms en tante zus en me zo hebben
Hebben we allemaal wat.
En D. heeft een moeder en die wist het !
Want die was ook mee geweest : even aan mijn moeder vragen
Moet je natuurlijk ook niet doen op zo'n bisdom, weten die veel....
Daar moet je voor het gewone volk zijn, die hebben godzijdank Tantes met hersens die uit de hemel komen vallen en dan tegen kinderen zeggen: ga je ook mee ?
En Moeders, die ook na meer dan  55 jaar natuurlijk nog  weten met wie ze hun kinderen meegeven: kinderbescherming.
Omdat je dat maar beter niet kunt doen met zus en me zo, want dán is er stront aan de knikker!

Bedankt Moeder met hersens, eten op tafel zetten kan uiteindelijk iedereen die ook maar een beetje op de kleintjes let.
Ik heb dankzij een draai om mijn oren van mijn moeder - ook al een gevolg van hersens - nogal de pest aan punthoofden en zéker aan grote smoelen, maar  ben er beretrots op dat ook ik óók Tante Truus heb mogen adopteren, dankzij Uw dochter en U.
















Geen opmerkingen: