vrijdag, december 02, 2016

liedeliedelies en vliegende tapijtjes !

klik


Hoe gaat het met U, vroeg de  dijk van Slachtofferhulp Nederland vandaag.
Ik denk dat we nog een week of 6 7 hebben of zo
Tja ....

En ik heb het donkerbruine idee dat dat volk op Justitie vast niet erg gelukkig zullen worden
met een van de gedichten van Primo Levi  en een foto van diens grafsteen

En toch zou dat het enige werkelijke antwoord op die hele Deetman - Samson hap en mij zijn dat ik heb, vrees ik.

Hoewel ?

Die grinnik die er nu is ...
tja... die heeft toch ook wel wat, Heer Primo !

Zet 'm op,  De Wilde
Doe je werk en doe het goed, verdomme !!
Dan zal ik onder tussen eens leren er de goede naam aan te geven, beloofd !

Dank je, Zoon van me
klik
Je was zo gek nog niet met je woede  "daar was ik niet bij " toen ik je vertelde over afspraken over hoe iets heet
Ik óók niet.

" ...
een boek dient als een bijl te zijn
voor de bevroren zee in ons"



Moge de hittepetit die me ooit vroeg en wie zei U dat Fans Kafka was ?
haar nek breken
en het verbod op het gebruik van vloekpsalmen - met dank aan de Rebbe die de zegen voor de tsaar openbaarde mits individueel uitgesproken én niet meer dan  zo'n stuk of 3? 4? 5? of zo maal in een mensenleven  - herzien worden.
Om te beginnen in sinterklaastijd

KLIK






Geen opmerkingen: