maandag, maart 26, 2012

Oproep; operatie Blauwe Knoop "An intelligent man is sometimes forced to be drunk ..."



citaat:
"Iedereen kent onderhand mijn standpunt in deze. Het is een eenmans actie van de heer Houben. Er is geen enkel slachtoffer gevraagd of er al behoefte was aan dit “momument” en de plaats van de plaatsing daarvan. Het maakt mij kwaad dat geen enkele slachtoffergroepring hierin is benaderd of gekend, maar dat Houben denkt gewoon zijn eigen plan te kunnen trekken. Hij passerd en schoffeerd hiermee zijn medeslachtoffers en doet ze hiermee onnodig veel pijn!!!
We hebben als slachtoffers nog een hele “oorlog” uit te vechten met de RKK, dus zou het zeer wel gepast zijn daar eerst het eindresultaat van af te wachten alvoren te denken over een monument!.
Dat Kardinaal mrg. Eijk dit “monument” onthult, maakt het nog eens extra pijnlijk voor de slachtoffers. Als iemand nimmer enige emphatie of ruitelijke spijt heeft betoond, is het wel deze Kardinaal!!! Als ik er te lang over nadenk, wordt ik er letterlijk kotsmisselijk van!!! Laten we het dan maar houden volgens f.n. op een 1 april grap, al kan ik de lol er niet van inzien!!! HET IS GEWOON STUITEND DAT DE RKK HIER OOK NOG EEN PODIUM KRIJGT!!!!!
HIERBIJ ROEP IK MIJN MEDESLACHTOFFERS OP, DEZE UITNODIGING VOLLEDIG TE NEGEREN EN ER DAAROM OOK NIET NAAR TOE TE GAAN!!!!!! LAAT *(OP DEZE SITE)* EVEN WETEN ALS U NIET GAAT.
Bij voorbaat mijn dank!
m.vr.gr."



* Crispina: toegevoegde haakjes tussen haakjes dit is niet mijn oproep waarmee het op deze site noch deel uitmaakt van de oproep noch om gevraagd wordt. Maar mocht ook U/jij op die betreffende site - conform slachtoffereman cipatorische redenen - je reactie niet mogen geven: weh de kerkmuis die slechts 1 gaatje kent.



toegevoegd 28-3-2012








29-3:





May the force be with you.
Én na afloop is er koffie met broodjes

lumen Sotherby's en Christie's

deo's grazias
Ave Maria

Thanks giving
project millstone


toegevoegd 6-4-2012

Geen opmerkingen: