dinsdag, maart 27, 2012

GATVERDEGATVERDAMME



Hoe langer je ernaar kijkt
hoe misselijker je ervan wordt

die zin ...de reden is dat "de casus onlosmakelijk verbonden is met een naar een persoon herleidbare beschijving "

En dan die Bank. Ons werk is nog lang niet af.
Prachtig toch dat besef van een van neerlands hotemetoten. Maar of dat nu voor een historicus echt een verbijsterende ontdekking is of gewoon een open sollicitatie?
Maar, tot voor kort waarde heer Bank,wat mij nu veel meer interesseert dan je open sollicitatie is wat je verder hebt gedaan met je besef?

Ik heb tenminste nergens gelezen: Em. Prof besluit: dit kán niet,hier zijn nog steeds levende mensen direct bij betrokken en stapt naar de pers.
Nu kan ik natuurlijk iets over het hoofd hebben gezien,maar uh....
hoe langer ik ernaar kijk hoe misselijker ik ervan wordt.

En daar, Jan Bank, hou ik mijn mond niet over dicht en tot mijn vraag is beantwoord kan ook jij de boom in. Wat heb je gedaan met je besef? Wat deed jij met je kennis dat Gregorius van Buuren naar Canada ging en Gregory werd en je kennis dat juist Gregorius Gregory gewaardeerd werd als zo'n ,ik citeer : voortreffelijk organisator was?

Was er een bespreking met Deetman of met wie dan ook: luister Deet, of wie dan ook, deze casus is onsmakelijk verbonden met een naar een persoon herleidbare beschrijving en bij die vent hoorden opnieuw zorgafhankelijken ? Hoog tijd dat er eindelijk een steunbewijs komt.

Want waar ik heel bang voor ben, nationale hotemetote em.hoogleraar, is dat we binnenkort prachtige rapporten hebben en slachtoffers van criminaliteit weet ik veel hoevelen opnieuw aan een nieuwe bureaustoel hebben geholpen, maar het nog steeds niemand ene flikker kan schelen.
En dan met een stalen snuffert slachtoffers van machtsmisbruik - mits een steunbewijs overlegd kan worden - met een royaal gebaar.....

GATVERDEGATVERDAMME

Die veeartsen schijnen tenminste nog een plaatje te hebben opgezet zodat die in de gang op hun beurt wachtende jongens niet al te zenuwachtig werden terwijl hij zijn misdeden bedreef

Niet persoonlijk worden?
Aan me dooie nooit niet. Er is met de ballen van zorgafhankelijken gespeeld !!

En wat de kamer wil weten... beslissen ze daar maar.
Ik wil weten wat jij hebt gedaan met je besef. Hoe jij als hotemetoot onderzoeker hebt beschikt over het leven van anderen.
Want ik voel mij besodemieterd na bijna 2 jaar Deetman. En ik wil weten door wie. En wie er nog meer besodemieterd werd. Tenslotte heb ik meer dan portie geweldadige confrontaties en de gevolgen daarvan in die bijna 2 jaar cadeau gekregen.
Dus niks geen clericale trucs van verschuilen achter Deetmannen meer. Wat heb jij gedaan?

Geen opmerkingen: