dinsdag, maart 18, 2008

Sex in a cold climate. Boekverbrandingen?





Teveel die meenden authentieke ervaringen, integere informatie en het gebruik van het internet daartoe te kunnen stoppen, met vervalsingen, intimidaties en dreigementen.


Zij vergisten zich!

Maar wie weet kunnen die, terwijl zij zich op de borst slaan dat ze hun vrije woord verdedigden, er ergens hun 30 zilverlingen nog wel voor gaan halen.



Het is werkelijk verbijsterend om te ontdekken dat, na decennia van vervalste geschiedenis en ideologische manipulatie, uiteindelijk niets uit de herinnering verdwijnt.'

(Václav Havel, 1993 Tjechisch President)


En parasieten? Die zijn er altijd geweest, en zullen er altijd blijven.

Vrouwen? die zoeken hun eigen weg wel!



Als de generaal kinderen moest baren, o Mein Gott,
dan zouden heel wat dingen er anders uitzien.
Mein Gott! Maar de natuur heeft de mannen die scholing onthouden"

Duitse vrouw tegen schrijfster Sewerya Szmaglewska in: de onschuldigen in Neurenberg pp 300










Maria M., Y., L.K. W.R, en A., en jij en jij
ik hoop dat jullie dit ooit vinden
Y., het spijt mij. Ik weet niet waarom ik ik het deed, ik denk omdat ik ook geloofde dat abortus moord was . Ik was net als jij zo bang.
Het speet en spijt me, meid. Wist ik veel wat respect voor Leven was.
A. ik hoop zo dat ze het ooit zal kunnen snappen.

Geen opmerkingen: