woensdag, juni 14, 2017

Groen is gras, onder mijne voeten 'k ben verloren mijn beste vriend 'k zal hem zoeken moeten .,,St. Martins 3 % regel; macacos met opgeknoopte rokken: probeer die stoel eens op te tillen

en d'r zit een koekoek op het dak





Bron: Op welke Golflengte stem jij af?
wervingsfolder De Voorzienigheid















Mét wervingsfoto.
uit de serie Maandverband-met -vleugeltjes.

Ze zullen best ook wel 's ergens op een grasveld met bomen hebben gevolleyed,
al was 't maar voor de foto

Op de Elandsstraat Amsterdam stonden 2 bomen,  kastanjes, op de kinderspeelplaats.
Eén voor de deur van de groep van Leonora, die zal nu om en nabij de 100 jaar oud zijn, de ander is omgehakt.  In ieder geval vóór  2003
Ik miste 'm, toen ik naar binnen ging door een openstaande deur die er eerder niet was in een muur om die speelplaats die er wel was.
1927
Keetelaar haarzelf verschafte me - na veel gedonder - het steunbewijs van diens bewijs.
En daarmee óók een sleutel tot waar er wél gevoleyed werd.
Door witte zusters en postulanten. Met opgeknoopte rokken.
god liet er zijn bruiden spelen.
Op wat wel eens de meest troostloze plek  in de Jordaan zal kunnen zijn geweest die de concurentie met de zolder waar de doodskisten stonden van Amstelstad aan kon.


De kastanje die om het hoekje van die deur tegen die muur aan stond te lonken, toch al gauw zo'n centimetertje of 45, heb ik meegenomen; Jordaneese wilde kastanjes zijn er om te koesteren: er zijn geen mooiere kaarsen.




w.v.


Geen opmerkingen: