zondag, februari 05, 2017

Dank je wel, Huub. [Oproep Eligius (voor Huub)]

Beste mensen,

Onlangs startte ik een uitgebreid onderzoek naar mijn medische gegevens van 0 tot heden..
Hierbij is het volgende aan het licht gekomen; het maakt me woedend…!!!!!!!!

Op mijn 6e levensjaar ben ik opgenomen geweest voor MENINGITIS, hersenvliesontsteking.
Volgens de kinderartsen hield dat voor mij in dat mijn ouders een jaar later (!) te horen kregen dat de gevolgen, zoals mijn ouders dat al reeds opgemerkt hadden, een behoorlijke gedrags-verandering zou betekenen. Te noemen; concentratie- leerproblemen, in mezelf gekeerd zijn, gehoorbeschadiging, en last but not least; angst en woede aanvallen.



Dank je wel, Huub. 

Ik wens jou (en je zusjes) heel veel rust moed én wijsheid met jouw onderste steen. 
Wat geweldig goed om te lezen dat je die hebt gevonden. 

Maar dan sta je daar met je steen in je hand en je volgende noodzakelijke beslissing...  
Goed te lezen bovendien dat je (jullie) neven en nichten er waren bij het hebben kunnen vinden van je (jullie) steen. 

Geef mijn dank aan jou ook aan hen door.
Jullie vonden niet slechts jouw steen.  

Ook mijn broertje kreeg Meningitis. Vóór mijn ouders overleden. 
De gevolgen daarvan zijn tot op vandaag een van mijn voortdurende nachtmerries. 
De "creche" van mijn nonnen (De Voorzienigheid) was bepaald niet wat het PPI- filmpje en een jarige pater wil laten geloven. 
Daar heeft kennelijk slechts de wonderbaarlijke uniform-vermenigvuldiging plaats gevonden, wat kennelijk heel veel rekenwerk impliceert.  
Ook dat hoort bij het veel gehoorde hokus pokus, poef ik was mijn handen in onschuld Pontius Pilatus gewauwel: "je moet het wel in zijn tijd zien, he, "  

Dat moet je met nachtmerries dus ook. 
Net als met stenen, rust, wijsheid en moed. 

Dank jullie wel !!  

Geen opmerkingen: