maandag, februari 04, 2019

Klompendansje? en een potje Amsterdamse uien




                    
                     


       



wordt vervolgd

(maar de een minderjarig schaap ontvoerende communisten kregen vrijspraak!) 
Hoe dan ook uitgeloofd één potje Amsterdamse uien,  voor wie mij aan de uitspraak van deze zaak helpt, want ik kan 'm vooralsnog nergens vinden en ik wil een wedje met mijzelf graag winnen. 
Maar een andere, waar ik werkelijk al jaren erg benieuwd naar was tadaaaa, die heb ik inmiddels gevonden!
KLIK
   


En mocht deze Gerda V. nog leven ik (en waarschijnlijk velen met mij) wil Uw verhaal (en/of dat van haar mogelijke [klein-] kinderen meer dan erg graag horen en of lezen!! 

Het hoort niet slechts bij de na-oorlogse drama's van de Joodse  ondergedoken kinderen (Anneke Beekman 1949) en Bertha Hertogh ( 1950-51) gecontinueerd deel van niet slechts ons gepolder (en de rol die kloosters , waaronder zeker de Goede Herder) een hun rol hebben gespeeld) maar bovenal het is - helaas - nog steeds een diep triest deel van onze actualiteit. 

  

Geen opmerkingen: