zaterdag, april 01, 2006

Inbraak, ter informatie

From: bestuur@rorate.com
Subject: Ter uwer informatie RE: Uw registratieDate: Sat, 01 Apr 2006 14:30:42 +0200>

Geachte Heren (en Dame(s))
Gezien de vrij kort na mijn email gisteravond geblokkeerde functies
van sir13-15 op Uw forum is het mij duidelijk wat U met Uw vrijheid
meent te moeten doen.

Mijn toegang berust dus kennelijk op een technisch mankement, mij
nog steeds een raadsel zijnde welke.

Jammer, dat U kennelijk niet meent dat het even duidelijk maken
hiervan tot de in onze gemeenschap(pen) behorende fatsoensregels
behoort.
Ook deze bepalen immers de in vrijheid co-existentie van mensen.

Ik wens U en Uw theoloog-afgestudeerd op het Sacrament van de Biecht-
technische medewerker(s) veel succes bij het oplossen, in deze
vastentijd vast een inspirerende bezigheid.

Met vriendelijke groet
************************************

----- Original Message -----
From: ....weggehaald ivm privacy
To: ....weggehaald ivm privacy@zonnet.nl
Sent: Friday, March 31, 2006 9:58 PM
Subject: Niet slim dus nogmaals Fw: Ter Uwere Informatie copie email aan rorate -gebruik naam etc.
Het was dus niet slim de copie te vergeten. Waarvoor mijn verontschuldigingen.

****************************************

----- Original Message -----
From: ....weggehaald ivm privacy
To: weggehaald ivm privacy .............@zonnet.nl
Sent: Friday, March 31, 2006 9:42 PM
Subject: Ter Uwere Informatie copie email aan rorate -gebruik naam etc.
Geachte Heer ...., Pastoor.....
Hierbij een copie zojuist verzonden naar rorate. De reden van de copie lijkt mij evident.

Een van mijn laatste opmerkingen gister in ons gesprek: ik ben hier blij mee, wil ik bij deze graag herhalen!
Als zodanig is het een goede -zelfs plezierige - ervaring hierboven inderdaad gemeend te schrijven Geachte Pastoor. (hoewel nogal nieuw)

Ik wil graag op een paar zaken uit ons gesprek U nog eens iets laten horen, maar ik meende er beter aan te doen dit separaat hiervan te doen.

Nogmaals mijn dank.

Met hartelijke groet

******************************************

Geachte Heren (en Dame(s)),
Ter uwer informatie:
Gister had ik uitgebreid telefonisch contact met Pastoor ...., als deelnemer in uw forum onder de naam RK Priester, welke na een telefonisch verzoek (antwoordapparaat) mijnerzijds contact met mij opnam.

De reden tot dit initiatief mijnerzijds was mijn vraag aan RK Priester om mij zijn teksten (let wel: zijn!) uit de draad op Uw forum Zelfkastijding uit de mode of niet, (1-4 Crispina toegevoegd: misschien wel klik, weet ik niet deze functie is voor mij geblokkeerd)

te willen toesturen.

Daar ik deze bijzonder graag wilde lezen en dmv de door mij gebruikte wijze via het internet mogelijkerwijs slechts gedeeltelijk lezen kon, het geen ik bijzonder jammer vond.
De reden hiertoe is, zoals ik RKP duidelijk maakte,
1. dat dit onderwerp mij direct raakt gezien mijn persoonlijke ervaringen als zorgontvanger
2. dit onderwerp andere zorgontvangers - met wie ik contacten heb - direct raakt
3. Het belang van de vragen waarmee ik (dan wel wij) bezig ben (zijn) en de de zorgvuldigheid zowel t.a.v. mijzelf, mede zorg-ontvangers en betrokken vrouwen , zorggevers, vereist dat hierover hygienisch en verantwoord na wordt gedacht c.q. ik mij wens te informeren.
4 Zeker gezien de uiterst onverkwikkeijke situatie welke, naar ik heb begrepen, (ex?) rorate deelneemster D.. is geconfronteerd tgv. Uw beslissingen mbt. mijn deelname aan Uw forum c.q toegang tot uw archief (als duidelijk gemaakt aan Hulp en Recht augustus j.l.)
5 heb ik mij dus rechtstreeks tot de schrijver van deze door mij gewenste bijdragen gericht.

RKP meende op mijn vraag nee te moeten zeggen. Welk besluit hij, na ons zeer uitgebreidde, overigens constructief, hoewel voor ons beide zeker geen makkelijk, contact, waarvoor ik hem zeer erkentelijk ben en hij mijn volle respect heeft , mogelijkerijs kan heroverwegen c.q herzien. Waarvoor wij de benodigde afspraken maakte.

In dit gesprek, vanzelfsprekend mn over de problemen en ervaring opgedaan met/op/rond etc rorate, kreeg ik tevens -tot mijn niet geringe verbazing- de suggestie mij onder een andere naam in te schrijven.

Dit heb ik sinds juli 2005 zeer uitdrukkelijk niet gedaan. (Zoals ik dat eerder -voorjaar 2005 - wel een aantal malen heb gedaan, maar hierbij voortdurend en direct duidelijk heb gemaakt wie ik wel en niet was. Tenslotte hoorde dit zeer expliciet bij de redenen waarom ik dit deed, nl. het belang van een aantal kinderen, naast 1x een mede-zorg-ontvanger in een acute probleemsituatie welke handelen gebood.

Nog afgezien daarvan: deze openheid hoort bij mij(n keuzes) U zowel als anderen bent hiervan voortdurend op de hoogte gesteld/geweest).

Vanmiddag echter heb ik besloten, ondanks Uw eerdere weigering -2 weken geleden, op mijn verzoek tot opnieuw toegelaten te worden tot Uw forum en mijn hiertoe tot 2 maal herhaalde toezegging mij, vanzelfsprekend, aan de forumregels te houden, dat gezien het belang wat ik hecht aan deze teksten van RKP en het feit dat ik mbt. zowel mijn geestelijke als spirituele gezondheid niet afhankelijk kan of zelfs mag zijn (c.q. gesteld worden) van een ander.
Integendeel, deze is in eerste instantie mijn persoonlijke verantwoording. Net zo min als ik daarmee iemand anders -paralel aan de kennelijke situatie rond D.... - mee verantwoordelijk wens te stellen.

Uiteindelijk heeft er al eerder ook een bisschop een uitspraak gedaan over het stelen van een brood.
Ten gevolge van welke overwegingen ik inderdaad van middag in uw forum heb ingebroken
en mij onder valse vlag heb ingeschreven , gebruik makend van de (bijbelse)gebruikersnaam sir1315, vanaf dit email-adres.

Hetgeen -tot mijn niet geringe verbazing - nog lukte ook.
De reden hiervan is mij onbekend, daar dit 2 weken geleden niet mogelijk bleek, zoals ik U liet weten. Toen kreeg ik op mijn proberen -bij gebrek aan antwoord uwerzijds - een scherm contact op te nemen met de webmaster.
Mijn technische kennis ontbreekt om de reden te achterhalen...feit is dat het werkte.
Ter uwer informatie, navraag bij mijn provider mbt. tot wijziging van zoiets als een IP adres (???) leverde een negatief antwoord op.

De reden is mij dus onduidelijk.
Echter het gebod blijf met je vingers van de vrijheid van een ander af geldt voor U maar natuurlijk net zo hard voor mij.

Vandaar bij deze de informatie omtrent mijn gedrag, inbraak diefstal zo U wenst.
Ik heb de betreffende draad (niet slechts de bedoelde teksten van RKP ) op deze wijze gekopieerd. Ik heb bovendien een andere draad gekopieerd : Interreligieus debat : Wetenschappelijk onderzoek. Deze zal ik na lezen wel vernietigen. (en her en der een paar korte stukjes gelezen) Tevens heb ik een aantal links overgenomen mbt. informatie uit de canonieke vraagbaak, wat mij een hoop tijd/energie en gezucht scheelt. Alsmede naar 1 deelnemer (....) wiens email adres ik verloren was een email via uw site gestuurd.

Ik ben niet van plan mij uit te schrijven.
Ik meld U dit. Daar ik de mogelijkheid niet geheel en al uitgesloten acht dat dit een mogelijkerwijze stilzwijgende toestemming is, misschien wel tgv het contact met RKP gisteren.

Dit gesprek was tenslotte nogal open en "van dik hout zaagt men planken", de man heeft kennelijk een aantal eigenschappen met mij gemeen.

Hier heeft U dus de informatie over wat ik met mijn (on)vrijheid heb gedaan.
Wat U met de Uwe doet is slechts Uw verantwoordelijkheid, ik merk het wel of ik er zo uit lig of niet.

Aan de hand waarvan ik eventueel (dat weet ik eigenlijk nog niet) mogelijkerwijs mijn deelnemers naam zal wijzigen in mijn correcte naam: ...... Het verder gebruik van de naam Crispina acht ik een onnodige provocatie/escalatie. Zeker daar ik geen behoefte meer heb aan het gebruik van deze naam, welke ik eerder wel had.

Vanzelfsprekend houd ik mij niet slechts aan geldende forumregels, maar tot het moment dat ik merk wat U met Uw vrijheid en informatie doet ook aan uw duidelijk gemaakte standpunten mbt. mijn toelating/levenslange uitsluiting.

Een kopie van deze email om evidente redenen naar Pastoor .... RKP.

Met vriendelijke groet
*************************************

>From: Rorate
>To: sir13_16@hotmail.com
>Subject: Uw registratie
>Date: 31 Mar 2006 16:23:34 -0000
>
>U bent geregistreerd als lid van Rorate. Met onderstaande gegevens kunt u inloggen en daarmee uw lidmaatschap activeren:
>
>e-mailadres: mailto:sir13_@hotmail.com
>wachtwoord: TJ9ekrou
>Om in te loggen moet uw browser (Internet explorer) cookies accepteren. Om te controleren of uw browser cookies accepteert gaat u als volgt te werk:
>
>1. Klik in de menubalk van uw browser (Internet explorer) op Extra > Internet-opties en vervolgens op het tabblad Privacy.
>2. Zet nu de privacy instelling zo dat uw browser cookies accepteert (Normaal).
>3. Klik om direct in te loggen vervolgens op de link hieronder.
>
>http://www.rorate.com/rorate/scripts/mijn_login.php?emailadres=sir13_.......@hotmail.com&wachtwoord=TJ9ekrou
>Met vriendelijke groet,
>Rorate
>


Email aan forum beheer en bestuur rorate.com :

Monday, March 27, 2006, 7:45:39 PM, you wrote:

Geachte Heren (en Dames)

Naar aanleiding van een nogal onvermoedde ontmoeting met R. (ex?) deelneemster aan het RK Nieuws forum rorate (Crispina 1-4 toegevoegde hyperlink. klik) D. gisteren avond mede in het licht van Uw Forumregels -mn 1, 4-6, 15
meen ik er goed aan te doen U te wijzen op het feit dat het najagen van spookbeelden voor een ander niet slechts bijzonder belastend kan zijn, beschadigend kan werken maar bovendien in flagrante tegenspraak is met de RKK geloofsleer.

De methoden welke hierbij -hernieuwd - gehanteerd zijn, door - naar ik heb begrepen hernieuwd in ieder geval de Heer .... - zijn bovendien in strijd met elke uitleg van een aantal van de 10 geboden. Ik denk hierbij bv. aan: Gij zult niet begeren wat een ander toe behoort, om maar een voorbeeld te noemen.

In dit kader meen ik er goed aan te doen U te wijzen op het feit dat U weliswaar grote problemen schijnt te hebben met het probleem van het kerkelijk (seksueel) misbruik, echter dat mijn persoonlijk levensverhaal het levensverhaal is van een zorg-ontvanger. ( overigens itt. tot D ervaringen en dus haar vragen, voor meerdere rorate deelnemers het geval is.)

Waarbij ik U tevens graag zou willen wijzen op de encycliek van de Paus Deus Caritas Est.
Wellicht is het in het kader van Uw spookbeelden gezond deze (nog) eens te bestuderen?

Hierbij kan mogelijk naast deze oorspronkelijke tekst ook andere teksten welke te vinden zijn op het RK Nieuws, bv.http://www.rorate.com/rorate/scripts/nws_art.php?id=23510 U gedienstig zijn?

Gezien deze vasten periode zijn daarbij wellicht ook een 2 andere artikelen uit dit archief een meditatie ter bemoediging waard.http://www.rorate.com/rorate/scripts/nws_art.php?id=7156http://www.rorate.com/rorate/scripts/nws_art.php?id=6441

Tenslotte doet ook een priester vrijwilliger-hoofdredacteur zijn werk niet helemaal voor jan doedel, net zo min als het schrijven van een encycliek mij nu de meest plezierige bezigheid lijkt.

Hopende U en anderen in ieders zoeken naar datgene waarnaar iedereen wenst te zoeken/vinden hiermee van dienst te zijngeweest

Met vriendelijke groetPs: Theo, als steeds: Bedankt. Je kent mijn waardering!

*************************************

geacht forumbeheer,

Ik zond U een verzoek tot hernieuwde toelating, na mijn definitieve schorsing van het rorate forum tgv mijn geuitte meningen mbt kerkelijk seksueel misbruik van slachtoffers welke binnen de rorate gemeenschap plaats vonden -waarvan o.a. ik slachtoffer ben geworden -een deelnemende dominee - en ik U over heb geinformeerd, alsmede de mening welke ik uitsprak mbt het sluiten van de kathedraal.

Ik heb op dit verzoek tot hernieuwde toelating nog niets vernomen.

Wanneer ik probeer duidelijkheid hieromtrent te krijgen dmv het mij registreren blijkt dit een scherm op te leveren: neem contact op met de webmaster.

Mijn verzoek dus: wilt U zo vriendelijk zijn mij een antwoord op mijn verzoek te geven.
Waarvoor natuurlijk mijn hartelijke dank

Hernieuwd herhaal ik, indien dit voor U van belang moge zijn in deze dat ik mij vanzelfspreked wens en zal houden aan de forumregels
*****************************************

From: Moderator To: .....@hotmail.comSubject: Uw verzoek.Date: 19 Mar 2006 21:25:18 -0000

Geachte mevrouw ......,

N.a.v. uw verzoek aan ons om hernieuwde toelating tot het forum van RorateNieuws.net hebben wij onderling overleg gepleegd en hebben wij besloten om uw verzoek niet te moeten honoreren.

De reden van dit besluit is dat wij geen vertrouwen hebben in het door u aan ons kenbaar gemaakte voornemen om u in de toekomst aan de forumregels te houden.

In het verleden bent u reeds enkele malen opnieuw na een eerdere uitsluiting opnieuw toegelaten en iedere keer verviel u na een korte periode weer in dezelfde fouten.

Na bovendien kennisgenomen te hebben van hetgeen u op uw website http://crispina.punt.nl aangaande onze roratesite te melden hebt zijn wij eens temeer in de overtuiging gesterkt dat het opnieuw toelaten van u voor ons zelfs geen enkel punt van overweging meer is,>>In de hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht verblijven wij,

De moderatoren van het forum van RorateNieuws.net
********************************
From:
To: forumbeheer@rorate.comCC:
Subject: FYI RE: Uw verzoek.Date: Sun, 19 Mar 2006 23:25:49 +0100

Geacht forumbeheer,
Mijn dank voor Uw reactie.

Ik wens U in deze vastenperiode veel inspiratie toe in Uw kennelijke zoektocht naar vertrouwen. Ik ben blij dat ik daartoe op mijn Geloof en de RK Geloofsleer kan terug vallen.
U een goede restant van de vastenperiode toewensend, en een overeenkomstige Pasen

Met vriendelijke groet
..........



O en van de eerste email, het oorspronkelijk verzoek was ik dus niet slim -of achterdochtig !- genoeg om een copietje te bewaren. Dus die ontbreekt.
Wist ik veel dat die digi mijters het (nog steeds) aan hun spookhuizen hadden......
Ik heb tenslotte al sinds juli geen contact meer met ze.
Zij (en anderen) blijkbaar wel met dit -in alle openheid bestaande - weblog.
Waarin ik het zomaar waag hardop te denken.....en daar niet eens toestemming voor vraag ook. Anderen serieus genoeg neem om over te denken en te (willen) gebruiken.
oei oei oei oei.... levensgevaarlijk.

Hetgeen de vraag dus opwerpt: waarom doen die lui dat in vredesnaam?????
Waarom zit je in vredesnaam, en dan notabene ook nog priesters en andere kerk vogels hardop te denken over zaken rond Kerk en religie en mag een ander niet weten wat jij dan denkt?

Of zou dat hardop denken en delen van gedachten inderdaad de bedoeling helemaal niet zijn?
In welk geval R. in haar constateringen : Rorate.com is masturbatie dus inderdaad gelijk lijkt te hebben!

En masturbatie met gebruik making van het geloof heet dus op zijn jan boerefluitjes gewoon:
religieus misbruik!

Het je toe-eigenen wat niet van jou is.
De methoden die hiervoor gebruikt zijn in nog geen 2 jaar.............
geven dus inderdaad antwoord op mijn vraag over mijn jeugdervaringen.

HOE WAS HET IN GODSNAAM MOGELIJK
ZO DUS!


Rorate en alle deelnemers/gebruikers, binnen en buiten digi space -tot aan dat aartsbisdom en Kerk en Recht an toe:

Mijn dank voor wat ik van ieder van jullie kreeg!


bewerk bookmark verstuur kopieer

Copie van R's bijdragen onder ander log ingang(klik):



* Waarvoor denk je dat ik aan het krijsen ben geslagen? Om gehoord te worden, want het liefst is iedereen in dit soort zaken zo doof als een kwartel.

* Clementie opbrengen voor mensen die anderen verkrachten. Tot nog toe
net iets teveel gevraagd, of het de vader van mijn kinderen is of niet, een priester of niet, kom op zeg.....

* Mijn grenzen? Die ben ik aan het ontdekken en geef ze sinds een aantal jaren aan. Ik leer mijn lessen wel!

* met evenveel respect naar jou toe, wie ben jij om te bepalen of er noodzaak was in mij tot krijsen ?

* Ik heb alle kanten al lang bekeken, en weet dat sommige dingen gebeuren zoals ze gebeuren. De meeste slachtoffers zijn niet in staat om hun mond open te doen. Daar zegeviert de angst nog. Ik kan zelf heel goed aanwijzen waarom het bij mij verkeerd is gegaan, dat heeft te maken met triggers.
Simpel, ik ben zelf nog op ontdekkingsreis, dus een kant en klare
oplossing is er niet, anders was die allang bekend, maar af en toe moet ik even
terug naar de basis. Als je daar moeite mee hebt, ok, het zij zo, maar ik doe de
dingen op mijn manier en weiger de wijze van anderen aan te nemen. Dát zijn mijn
grenzen die ik heb ontdekt en daar blijft nu iedereen van af!

Geen opmerkingen: