woensdag, april 05, 2006

Goor

Nou, zo kan ie dus wel weer voor een paar dagen. Getverdegetver.....

Nog nahijgend van de waanzin van die rorate-tent, R. 's verhaal en de weinig christelijke rotzooi die uit email bleek van "gelovigen" die geinformeerd werden - o heer maak mij toch steke-blind voor de wereld om mij heen want het risiko dat ik zou moeten nadenken -
(de fatsoenlijke emails zijn op 1 hand te tellen, maar kijken kennelijk wel uit zich in het openbaar uit te spreken !!!)
op zoek gegaan naar nog eens wat nederlandse artikelen over pastoraat en
(kerkelijk) (seksueel) misbruik...je bent eigenwijs of niet nietwaar....

Om me daar dan toch een smerig artikel te vinden.....holy shit, niet te kort.
O en mocht iemand dit lezen en ook eens willen kijken: deze vullnis staat hier

Ik denk niet dat ik ooit een artikel heb gelezen van een hulpverlener over haar clienten dat ik zo schunnig heb gevonden als dit.
Het absolute gebrek aan respect, door een zwaar geflipte psychologe, die kennelijk bar weinig leerde over professionaliteit en haar ellende daarover dus nu maar uiterst ongenuanceerd over haar clienten uitstort.
"en nou wil ik in al mijn goedheid die stakkers helpen en kijk nu toch eens wat een krengen het blijken te zijn.....Ze zijn me niet niet eens dankbaar. ...." Hulpverleenster met Moeder Theresia syndroom.
Kom meid, ook hier over bestaan studies zat, hoor!

Het is haast -hoewel, haast? -het racisme uit jaren her: de blote nikkerbuikjes van die ondankbare
Getverdegetverdemme!!
Hoe diep in de shit moet je zitten wil je bij zóo-iets om hulp vragen?
Klik hier voor adressen huiselijk geweld in allerlei vormen

Je zou toch haast gaan vragen of het niet eens tijd wordt voor een soort vereniging
van ....weet ik veel, die aan dit soort smerige praktijken een eind maakt.
Onwaarschijnlijk dat mensen in dit soort hulpverlening stinken.

Waarom maakt een beroeps-vereniging van psychotherapeuten of zo daar geen eind aan?

Het zal mijn naive optimisme wel weer zijn, gezien het feit dat die RKK Nederland tenslotte de waanzin die plaats vind op dat rorate-gebeuren ook gewoon laat voortbestaan, het volk zit er met zijn snuffert boven op en houd keurig -kijk ons eens beschaafd zijn - het bekkie stijf dicht.

Hoe gek zijn gelovigen in vredesnaam?

Ik dank God op mijn blote knietjes voor het wezen stad en het feit dat mijn kinderen inderdaad in de smeltkroes van die hele wereld zijn opgegroeid en de lol van het daarbij horende veel-godendom met de pap lepel in gegoten kregen. Zelfs al kreeg ik er af en toe een kunstkop van.
Afhankelijkheid van dit soort haat en gif verspreidende vogels is ze daarmee inderdaad bespaard gebleven.

Niks geen godsdienst of religie naar de prive-sfeer verbannen.
Zorgen dat het heel openbaar is; de enige manier om dit soort uitwassen van zwaar gestoorde breinen te kunnen controleren!

En gewoon heel hard op te kunnen zeggen: Ben je nu helemaal harstikke gek?
Hoe haal je het in je hersens, griezel!

Het aardige is dat je op die manier inderdaad in een heel creapy gedachtenkronkels van mensen rolt, die stuk voor stuk duidelijk maken dat wat ik met mijn naive hoofd op dat rorate zag gebeuren -en zei: hu ho stop, DIT STINKT - hoelanger hoe duidelijk wordt.
Want die creapy Mevr. Dr Psycholoog mag dan inderdaad een knap geflipte idioot zijn en op een meer dan walgelijke wijze over haar clienten spreken een aantal zaken welke ze zegt -en van anderen heeft gepikt - zijn natuurlijk simpel weg waar.

Net zo waar als mijn constateringen over misbruik van misbruikten.
De een zijn dood is de ander zijn brood, lachte de kraai en nam er nog een.

Zo mevrouw en lucht dit op?
Ja dokter, uitstekend! Dank U.



Goed zo, Ouweneel. Op naar je volgende onderzoek, man!


’Seksuele nood in kerk is groot’
Geplaatst op 5/4 '06 om 13:10u door Theo Borgermans (Bron: RD)

VAASSEN (RKnieuws.net) - De seksuele nood in de kerk is groot. Dat schrijft prof. dr. W. J. Ouweneel in zijn dinsdag verschenen boek ”Seks in de kerk”. „Enerzijds is er een steeds grotere laksheid in sommige gemeenten, anderzijds ook de nood van een nog altijd harde, wettische houding van andere gemeenten.”
Ouweneels nieuwste boek behandelt seksuele problemen onder christenen en de vraag hoe de kerken of gemeenten waartoe zij behoren daarmee moeten omgaan.

Geen opmerkingen: