vrijdag, oktober 20, 2017

Mr. van Soeten, de vliegende dildo's en hun nonnen, hum, tiedeldum tiedeldum

bron

#metooUT

‘Zoals heel veel (alle?) vrouwen in de wetenschap ben ik ook meerdere keren slachtoffer geweest van ofwel expliciete seksuele intimidatie vanuit een scheve machtsverhouding of impliciete intimidatie vanwege ‘gebrek aan sociale vaardigheden’. 

Meissies, meisies, kalm an, niet allemaal tegelijk, ik heb helemaal niet om steunbewijs gevraagd, dus uh, nu effe geen bombardement asublief, maar deze is natuurlijk wel heel mooi..."gebrek aan sociale vaardigheden".....zo zeg je dat dus als je professor bent, tja
Nog effe dan moet ik me zelfs af gaan vragen of misschien was dan toch die ingehuurde juffer groepsbegeleidster van Amstelstad die het met de jongens moest doen terwijl de orthopedagoog en z'n maatjes achter het spiegelraam zaten toe te kijken hoe Pietje Puk, pupil, het in hun hokkie dan toch wel dee, toch niet zo'n heel smerige diefstal als ik het vond toen Heer Orthopedagoog het me vertelde .... en er nog trots op was ook....

Ben ik effe blij dat ik het - en vanuit de grond tussen mijn tenen ook -  die hele smerige diefstal vond. En ben ik effe blij met wat ik zag vanachter mijn raam toen ik volstrekt toevallig uit het raam had gekeken en daar die 2 mensenkinderen zag lopen. maar geen behoefte had 'm op te vreten, dat heb ik tenslotte bij de nachtwacht op het Rembrandsplein of zo, ook helemaal nooit. 


Moge mijn snotneus uit de tuinen van Topekapi een geweldige marathonloper zijn geworden en bij iedere medaille net zo hard aan zijn trainer Sinan  terugdenken als ik dat aan hem doe.
klik

En dat alles terwijl je redelijk verdaasd bij zit te komen van weer zo'n bericht van en over hotemetoten en die toverspreuken van de stam, stricta stricta klappergebit
Er zijn beroerdere zaken om de slappe lach over te krijgen!
Zoals er ook van die dagen zijn om heel gelukkig te worden van Hugo Pos' lik op stuk beleid

The truth will set you free
but first it pisses you off

Justice  Murray Sinclair  

Moge de liegende nonnen " daar hebben we nog nooit van gehoord" nog steeds de volkskrant lezen en er een rolling aan over houden en dat hele bisdom erbij,
Ja zeker, die bezwaarprocedure ga ik aan!
Bedankt Mevrouw de professor, mooie woorden  "gebrek aan sociale vaardigheden"
tja....
Hoe verzin je het
God wat ik ben blij dat ik wetend mijn mond heb dichtgehouden
Bedankt Germana, mens wat een schorem!
printerest


Geen opmerkingen: