maandag, oktober 09, 2017

de aal in de emmer met snot : " Wat ik het meest zal missen is de onderlinge solidariteit"

De Volkskrant 
9-10-2017 


De zaak kwam voor de rechter doordat de legerleiding zelf aangifte deed. De vrouw weigerde dat te doen omdat ze bang was als 'matennaaier' te boek te komen te staan.

 Twee militairen die ook in de kamer aanwezig waren, maakten  foto's en filmpjes .


Hendro Munsterman
 Je maintendrai 

Het dankbare vaderland 

klik
klik

bron

toegevoegd 12/10



klik


Óok aardig, behalve dan als je te maken krijgt met de doofpot over RK sexueel kindermisbruik.
En je moeder gewoon kanker had,  je vader doodging en de rest van de mensheid er van overtuigd is dat er een ras bestaat genaamd  "nonnetjes"

Dan vliegen rond het meisje met de zwavelstokjes de dildo's door de lucht.

Arme Goofie, met 'r voetje van de kant.

Hoewel ik zonder meer de voorkeur geef aan een mooie foto van de processie naar de Fraldinhas Do Menino Jesus (en geen flauw benul heb waar ik die op de kop kan tikken, anders dan via Moisés Espirito Santo) zou ik toch ook wel heel héél erg graag een mooie foto willen hebben van deze naaizuster uit Driehuis, Godeliva.

Mocht er dus iemand zijn, Liesbeth, Joke, Fietje, Elly, Hanneke, Henny, Dolly, Kiki, Agnes , Truus vraag eens aan Mary of die er nog was? gooi hem wat mij betreft op Catawiki, ik biedt.
Of ruil ze voor een paar witte nylonkousen, dee doos citroenen en die bijbehorende krat azijn:

één stukje kant genaaid op een zwarte nonnensluier, en de pleuris brak uit.....!!
Lief Dagboek


Ali Baba  freeshippingFreeshipping
en z'n zussie Wikipedia



Geen opmerkingen: