woensdag, april 26, 2017

Borst roffelende gorilla

D'een of d'andere klootzak is kennelijk weer 's niet in staat geweest om - zoals een normaal mens doet -  even de wandelschoenen aan te trekken, op zijn/haar/hetjes fiets te stappen en even naar het  Weteringscircuit te gaan en daar die fiets te parkeren, diep adem te halen en daar net zo lang als zij/haar/hetje dat wenst rondjes te gaan lopen........



Maar moest zo nodig zijn/haar/hetjes macht bewezen.
Een anonieme lafbek wiens fikkies dankzij een paar technische trucjes op zijn borst kan roffelen: kijk mij eens geweldig zijn, ik ben in staat -  (wie weet "wel weer") jouw blog te kraken en daar op te gooien wat ik wens........

en dat heeft ie, zoals ik net ontdek, dus gedaan: Roffel de Roffel, Me Tarzan, you jane.

Een goed moment me een vent te herinneren, knap grote met een ander stel mensen met waarschijnlijk de nodige technische kennis die voor de microfoon en het geluid zullen hebben gezorgd zodat die oproep dwars door RAI kon klinken:

EN WILLEN WE NAAR DE DAM DAN GAAN WE NAAR DE DAM

en dat ukkeltje wat op mijn schouder zat en demonstreerde dat ie precies wist wanneer je moest klappen.en joelen.


Het een was een knap staaltje hersenwerk
Dat op mijn schouders wippende ukkeltje een knap roerend staaltje veiligheid.
En dikke lol. In een knap staaltje wat is democratie waarin techniek ook wel handig is.
Pakjes appelsap, krentebollen en een thermosfles koffie ook.

en een staaltje zieke gorilla borstgeroffel.
Tja


Geen opmerkingen: