donderdag, februari 14, 2008

Veronica's zweetdoek; inkoppertjesdonderdag



Kathe Kollwitz
gejat:
alle tongen en talen, tene geslacht moet het ander herhalen


foto: Gutman







yo te nombre libertad, creando conciencia
solo tengo mis ojos y mi mente como herramienta para trabajar

(Frieda, Mexico)

(bron)
Unicef ------------>> en
zoete lieve Gerritje


om Gods wil te volbrengen zou ik de hele wereld doortrekken
Een klein hoekje van de aarde mag ons niet vasthouden.
Ik zelf wens niet meer te horen dat ik een franse ben
Ik ben italiaanse, engelse, duitse. spaanse, amerikaanse, afrikaanse, indische.
Ik ben van alle landen waar zielen te redden zijn"

Maria Eupfrasia Pelletier,
stichteres van de Zusters van onze Lieve Vrouw van Liefde van de Goede Herder

overal... overal......

Geen opmerkingen: