dinsdag, januari 19, 2021

En die houden we erin!!!

 “Zet de verwarming maar niet te hard vandaag....

Urgent verzoek mede namens mijn -  zeer waarschijnlijk nog van niets wetend bloedjes van kinderen -  kan er iemand in de directe omgeving  van die Pieter Omzicht die man effe zoenen??


C L U S T E R V E R A n W o o r d e L I J k H E I D 

Het beste woord van de meer dan afgelopen 10 jaar met een strik erom

Kom op meid zet 'm op, Mevrouw Arib!! en ik onterf je in mijn testament. Beloofd !! Uwes hoeft mijn schulden niet over te nemen. Die begraven ik - al dan niet in aanwezigheid van de bloedjes wel onder het Ezelsoor van het Amsterdamse Museumplein. 

De rest handel ik hoogst persoonlijk nog wel 's af in Amsterdamse Bloedsteeg conform het motto van het Amsterdamse Corps Wijkagenten:

Ik ben van de Duyfies en ik hoorde dat er hier een fuif is.




Geen opmerkingen: