vrijdag, mei 08, 2020

Oostenrijkse hanggeraniums of Sam en de bloemenmaan


De kinderen van Truus 
2Doc NPO3/NPO Plus

Bron: archieven.nl -NIOD Wijsmuller-Meijer, G

Bron De Dokwerker


wordt vervolgd



Bron Wandeling met De Dokwerker 02
Bron youtube Jean Luc Picard 












Bron: een grote smoel  bisdom Haarlen en HVOquerido




KLIK






Na George Pell en een dag met Anjet Daantjer 
had ik mij de rest van mijn Pluterdag toch wel 
héél erg anders voorgesteld dan een bombardement  met Oostenrijkse hanggeraniums ! 
En dat is -  75 jaar bevrijding en de resultaten vanuit  Australie - een meer dan knap beroerde ontdekking! 

Ja, ja, ik weet het Hr, Justice Murray SinClair Mizany Gheezhik, 
maar ik duf te betwijfelen of Uwes met al Uw gepuzzel wel 's ooit  die belachelijk strak blauwe Jumbo stukkies lucht heeft zitten bekijken en er toen nog onder door moest rijden ook!   
Desalniettemin: bedankt! 







Rest de vraag: was I bitten by a monkey? 
Of mijn moeder door een zwarte Canadese kok ? 








Geen opmerkingen: