donderdag, augustus 15, 2019

Wilt U vóór 15 september reageren? Tot aan mijn ter hemel opneming zowel als op mijn grafsteen aan toe *


Motto: Verborgen Verleden het barst weer 's van de preventie: 
























PAK JE CANON EN DOE JE PLICHT





* deetje weetje zetje: 


- vervloekingen dienen dan ook door Petrus aan de bron(nen) op zowel autorisatie als leugens  gecontroleerd te worden,

- welk aards recht na mijn Opneming met inachtneming van de Wet op de Privacy en bijbehorende regelgeving en protocollen anno heden slechts aan mijn kinderen als mijn universeel wettelijke erfgenamen toevalt; waarbij zij in deze niet vertegenwoordigd kunnen, mogen noch zullen door een ander dan een in erfenissen [conform mijn nationaliteit geautoriseerde]  wettelijk daartoe opgeleidde en benoemd Juridisch Functionaris.

- voor  zover datgene wat er staat onder het tweede gedachtenstreepje géén juridisch correct antwoord is dient dit dan ook opgevat te worden conform het Principe van het Simpel Boeren Fatsoen bij  overlijden: in geval van twijfel handel dan mbt. de Persoon zowel als mbt. diens Kinderen tenminste in de geest van de overledene!.

Een ieder die hieruit mijn afkeer tot aan op deelterreinen mijn diepste walging  mbt. veel van de door mij opgedane ervaringen [en mijn deels verkregen inzichten] in de afgelopen 9 jaar van de onderzoeken annex de daarmee gepaard gaande en overige  paralerlle maatschappelijke ontwikkelingen en discussies in Nederland waarvan ook ik deel heb uitgemaakt - maar zeker niet pas sinds 2010! - als één van de gevolgen van het overlijden van mijn beide ouders en mijn afhankelijkheid van de {Nederlandse] [ RK Kinderbescherming/] Zorg  die daar het gevolg van was en is - voor mij en mijn kinderen - óók deze (en heel wat meer dan die 9 jaar önderzoeken] leest, is een goed verstaander!


Waarop de Commissie de Winter wat mij betreft uitzonderlijk was, waarvoor ik - op dit moment meerdere redenen zie. Dat is zeker aan (de personen en de medewerkers van) deze Commissie  en haar werkwijze te danken, als aan het feit dat de wereld - de goden zij gedankt en geprezen - groter is dan Nederland en dat  is kunnen worden ook in deze 9 jaar.
Maar vooral dankzij het feit dat mijn kinderen mijn kinderen zijn, de kleinkinderen van ook mijn ouders!
En ik, naast heel veel anderen, ook een mammoedt had!         

Zij allen waren wat mij betreft het-val-maar dood gif bestendig!!



karavaanserial de Fransche Tuin
je gaat er door de ene deur in en gaat er door de andere
weer uit. 
Of dat voor mijn kinderen zo is?
Zij zijn zelf hun eigen en elkaars archieven
De rest hebben ze zelf in de hand.

Waarvoor mijn hartgrondige dank aan iedere val-maar-dood-gifbestendige[n] die dat mede mogelijk heeft [hebben] gemaakt ! Jullie waren nodig.



Geen opmerkingen: